mamma til adhd gutt<3 Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 Har noen erfaring med det? Trenger ikke være tipp topp med sol hele tiden, blir bare meg og mannen i så fall
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #2 Skrevet 20. februar 2016 Kjæresten til datteren min kommer fra Thailand og han sier at det er veldig fuktig luft og noen heftige regnbyger om sommeren, men at det er mer enn varmt nok og at det skinner fort opp igjen. Det er jo vinter og regntid der da. Anonymous poster hash: 0b58e...0bb
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 20. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 20. februar 2016 Kjæresten til datteren min kommer fra Thailand og han sier at det er veldig fuktig luft og noen heftige regnbyger om sommeren, men at det er mer enn varmt nok og at det skinner fort opp igjen. Det er jo vinter og regntid der da. Anonymous poster hash: 0b58e...0bb Tusen takk for svar
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #4 Skrevet 20. februar 2016 Det er regntid der på sommeren, så vær forberedt på mye dårlig vær. Anonymous poster hash: 0f53c...762
beef sister Skrevet 20. februar 2016 #5 Skrevet 20. februar 2016 Været er en ting, myggen er problemet. Har vært i Thailand én gang om sommeren (med bare fint vær), men jeg har heller aldri vært så dårlig på en ferie - og det var utelukkende myggen sin feil.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. februar 2016 #6 Skrevet 20. februar 2016 Thailand er flott om sommeren! Ja, det er regntid men det regner mellom 20 min og 1 time så er det over. Jeg har vært mye i Thailand på sommeren og har aldri opplevd at det regnet mye. Hvor i Thailand vurderer dere å dra og hvor lenge?
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 20. februar 2016 Forfatter #7 Skrevet 20. februar 2016 Akkurat nå sjekker vi litt overalt og er veldig åpne for forslag. Vi tenker oss en 14 dagers tur og gjerne med noen opplevelser på turen. Ønsker oss selvsagt også litt romantikk:)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 20. februar 2016 #8 Skrevet 20. februar 2016 Akkurat nå sjekker vi litt overalt og er veldig åpne for forslag. Vi tenker oss en 14 dagers tur og gjerne med noen opplevelser på turen. Ønsker oss selvsagt også litt romantikk:) Jeg ville ha startet med 3 dager i Bangkok. Gått på markedene, gått innom en skredder, sett det gyldene tempel, tatt en elvebåttur og drukket coctails på skybar på kvelden. Ville dratt vidre til Koh Chang i 7 dager for strandliv og romantikk og siden jeg var så nærme grensen til Kambodjsa , ville jeg tatt to -tre dager der for å se Ankor Vat. Så tilbake til Bangkok i to dager for å plukke opp det jeg bestilte hos skredderen (event fikset det skredderen har gjort feil) og siste shopping 😀 Det er 30% billigere på østkysten enn i sør Thailand .
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #9 Skrevet 20. februar 2016 Helt nydelig! Men, dra til de tørrere stedene som Hua hin. Her inne var mange negative til mine planer om Thailand på sommeren, men bedre tur har vi ikke hatt 👍 Håper nordmenn fortsetter å holde seg unna, vi hadde Hua hin nesten for oss selv og skal dra igjen! Har vært i phuket i januar, aldri igjen! Nordmenn og svensker overalt og altfor varmt etter min smak! Anonymous poster hash: 4cc20...4b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå