Gå til innhold

Jeg liker alt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker alt, men føler jeg ikke elsker noe.

Liker alt av bøker, bøker som ikke alle liker fordi de blir for vanskelige, og ikke alle forstår, så kan jeg lese chick flick og storkose meg med det og. Krim, dokumentar, psykologi, romaner, ja det meste. Filmer, tv program, ja jeg liker mye. Jeg har vært singel i mange år, men datet forskjellige menn over tid. Og de liker jo gjerne sine ting, og tar meg med på det, og jeg har likt det, samme hva det er, og om jeg og trodde jeg ikke kom til å like det. Jeg har reist mye, jeg liker alle stedene. Så har jeg venninner som vil ha meg med på baking, kortlaging, scrapping, foto osv. Og jeg liker alt det og.

Jeg kan diskutere politikk, verden osv. I min ungdom så holdt jeg på med masse idretter, alt tenkelig, og jeg likte alt.

Men jeg føler at jeg ikke elsker noe av det. Jeg liker alt, men blir ikke lidenskapelig opptatt av noe, og etter en stund så går jeg lei.

Tror det eneste jeg har beholdt, er å lese bøker. Har lest bøker fra jeg var vel 8-9 år, og alltid lest mye. Men har jo perioder der og.

Er det noen andre som har det sånn? Skulle heller likt og hatt noen ting jeg virkelig elsket.

Anonymous poster hash: 945ed...42a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det som deg. Tenker ikke lenger at det er et problem, det er bare sånn jeg er. Trenger variasjon for ikke å kjede meg.

Skrevet

Jeg er også stort sett slik. Har hatt noen få interesser i livet som har vært langt større enn andre, men har dem ikke som så store interesser lenger.

Jeg tenker at det gjør at jeg er omgjengelig og tilpasningsdyktig og at jeg kan slippe å kjede meg fordi jeg slipper å møte noe som jeg ikke finner interesse i.

Er nok som nr. to sier - det er bare slik vi er.

Anonymous poster hash: 821f8...7aa
Skrevet

Jeg liker ikke alt, men veldig mye. Har heller ingen stor lidenskap, og det savner jeg i grunn... Jeg blir aldri veldig flink i noe, bare litt flink til alt, fordi interessen aldri blir så stor at jeg gir meg hen til den...

Skulle ønske jeg hadde noe som vekket meg litt. Noe jeg virkelig kunne brenne for. Som gjorde at jeg gledet meg villt til å drive med det.

Men jeg tror bare ikke jeg har en evne til å bli oppslukt av noe...

Anonymous poster hash: 5af68...746

Skrevet

Jeg har lidenskap men fårbikke drive med det

Anonymous poster hash: 2e8e6...100

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...