Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 Jeg har aldri brydd meg noe særlig om hudpleie. Etter en ansiktsbehandling på Spa har jeg blitt "hekta" på produktene fra Maria Åkerberg. Men som sagt jeg er nybegynner.... Når jeg har tatt en peeling, og ønsker å ta en maske, skaljeg da ta sånn ansiktsvann etter peelingen? Og skal jeg ta den rett etter masken også, før jeg tar på serum? Huff, føler meg litt vel nybegynner her... Anonymous poster hash: 4c46a...55e
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #2 Skrevet 20. februar 2016 Jeg bruker ikke ansiktsvann før etter maska i så fall, men skyller godt med masse vann mellom peeling og maske. Kos deg! Det er skikkelig digg med litt hjemmespa. Anonymous poster hash: b10ef...195
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #3 Skrevet 20. februar 2016 Jeg bruker ikke ansiktsvann før etter maska i så fall, men skyller godt med masse vann mellom peeling og maske. Kos deg! Det er skikkelig digg med litt hjemmespa. Anonymous poster hash: b10ef...195 Takk! Var det jeg gjorde nå! Er så deilig følelse! Akkurat som om man har kvittet seg med flere kilo "møkk".... Anonymous poster hash: 4c46a...55e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå