Gå til innhold

Smokkeslutt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste på 3,5 MÅ slutte med smokken om natta nå, og vi begynner denne helgen.

Dårlig gjort at lillebror på 2 år å 3 mnd må slutte i samme slengen?

Hadde vært fryktelig lettvint om vi kunne tatt ei vanskelig uke samtidig enn hver for seg!

Alle andre synes jo så synd på de, men smokken må gå!

Anonymous poster hash: 4ab8f...afe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av dem er babyer lenger og det er ikke synd på dem en plass. Stå på!

Anonymous poster hash: edf30...d46

Skrevet

Eldste her ga bort alle smokkene sine dagen etter 3-års dagen sin. Jeg sa jeg hadde vært på babyavdelingen på sykehuset med de og hadde m gave tilbake.

Yngste ga sine til kaninen i Liseberg og fikk diplom og belønning der to måneder før sin 3 års dag, så trenger ikke være helt likt. Jeg ville nok fokusert på at 3,5 år er å være stor og at lillebror får ha sine til han fyller 3 men om det er greiest å ta begge i samme slengen så hvorfor ikke!

Skrevet

Vi har akkurat gitt smokkene til en nylaga baby. Det har gått fint. At babyen trengte dem var god nok forklaring.

Skrevet

Vi har akkurat gitt smokkene til en nylaga baby. Det har gått fint. At babyen trengte dem var god nok forklaring.

Så lurt!

Vet andre har byttet 5 smokker (eller hvor mange dere nå har) mot en gave.

Anonymous poster hash: 203a7...613

Skrevet

Vi sa til yngste, som snart er 2,5 år, at han ikke fikk smokke mer, og at han ville få en premie om han klarte seg uten en uke. Gråt i fem minutter da han la seg i to kvelder, og har spurt etter den siden, men ikke vært lei seg. I dag kjøpte vi premie og han har fått skryt for å være stor og flink gutt. Tennene er mer enn nok utstående som de er, så er veldig glad vi gjorde dette nå. 

Lykke til, håper det går like greit hos dere som hos oss. Jeg ville tatt begge i samme slengen. 

Anonymous poster hash: fe52b...4c1
Skrevet

Her fant vi ikke de vanlige smokkene han brukte, så vi måtte gi han en annen type som bestemoren hadde kjøpt, den ville han ikke ha og siden har han ikke brukt smokke. 2.5 år

Anonymous poster hash: 8da71...209

Skrevet

synes ikke det er riktig når han er så mye mindre,men enig at storebror bør slutte, vi skal gi smokkene til sabeltann i sommer, så da er han 3 år og 5mnd ca :)

Skrevet

Det gikk jo kjempe bra! Ikke noe gråt, eller savn. Var nok veldig klar for dette😀 Og kjempe stolt av seg selv! (Superstolt mamma også)

Droppa det på minstemann, han fantes ikke klar og skjønte heller ikke hva som foregikk. Vi får vente til sommer'n, kanskje han er mer mottakelig da👍🏻😃

Hi

Anonymous poster hash: 4ab8f...afe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...