Gå til innhold

Ubrukte ski

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så damer, hva tenker dere om meg som har nyeslalomskksom enda ikke er prøvd. Vi kjøre nytt før jul.

Gubben og 3åringen har vert en tur i barnetrekket. Thats it!!

Mannen planlegger alltid med oppussinga. Men plutselig tar ting mye mer tiden. Han trodde. Tre helger på rad er skituren utsatt. "Er for kaldt, så da pusser jeg heller opp"..... "Det snør, ikke gøy på ski da"

Så nå er jeg rimelig skuffa over at morgendagens tur utgår. Men kjøkkenet blir bra det....

Lurer på hva vi skal ta oss til når siste spiker er satt. Da kommer gubben til å gå på veggen. Flott!! Da må den nok males omigjenn. O lykke her på jord!

Å gjøre noe sammen som familie er visst bare glemmesak.

Anonymous poster hash: c0a89...f44

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor drar du ikke bare sjøl, da?

Endret av sug lut
Skrevet

Ta med deg sønnen ut da. 

Skrevet

Jeg tenker at du er fullstendig uselvstendig som ikke klarer å dra alene med barnet ditt.

Anonymous poster hash: fb245...783

Skrevet

Signerer de andre. Dra alene eller sammen med sønnen din. Bor sammen med en slik mann selv, og det nytter ikke å sitte å vente på at han skal ta seg tid til familien.

Anonymous poster hash: 76447...d99

Skrevet

Hi her

Vi gjør ofte ting aleine vi. Eller sammen med andre. Men akkurat skia er kjøpt for å ha et felles prosjekt. Ikke noe poeng i at vi drar på nedoverski bare oss, for jeg har aldri stått på slalomski før. Min mann skulle liksom lære oss... Når han har tid.

Jeg er bare redd mannen plutselig oppdager at vi ikke har særlig mange felles minner sammen som familie. Han er alltid enig i mine argumenter når vi diskuterer. Og prater om hvor fint det blir. Men prioriteringen blir annerledes. Alltid.

Må vel bare innse at slik blir det. Gubben sier st det blir bedre når han blir ferdig å lage verandaen, deretter var det uteboden, før det to soverom og to bad, en hel hage og ny plen, og nå visstnok siste prosjekt kjøkkenet. Jeg aner et mønster.

Anonymous poster hash: c0a89...f44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...