Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 Er det normalt at det går 1-2 dager uten å høre noe som helst? Anonymous poster hash: d9410...395
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #2 Skrevet 20. februar 2016 Ingen her kan svare på hva som er normalt. Det finnes ikke en spikra mal på dette Om du har sendt han et spm? Er to dager i overkant. Om han er på et fjell uten dekning, er det normalt. Osv osv Anonymous poster hash: 60319...3f9
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #3 Skrevet 20. februar 2016 Ingen av delene. Jeg har som regel tatt kontakt først, men nå har jeg latt det være. Han har barna sine denne helgen, så mulig litt opptatt. Men det hadde vært hyggelig med en liten melding da. Anonymous poster hash: d9410...395
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #4 Skrevet 20. februar 2016 He's just not that into you... Det tar under et halvt minutt å skrive en melding. Om han ikke gidder det, så er han ganske enkelt ikke interessert nok. Anonymous poster hash: 280d4...caf
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #5 Skrevet 20. februar 2016 Det er dessverre nettopp det jeg også tenker. Anonymous poster hash: d9410...395
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #6 Skrevet 20. februar 2016 He's just not that into you... Det tar under et halvt minutt å skrive en melding. Om han ikke gidder det, så er han ganske enkelt ikke interessert nok. Anonymous poster hash: 280d4...caf Eller han holder igjen for å ikke røpe at han tenker på deg hele tiden.. mye spill i starten for mange . Anonymous poster hash: 3acd1...b8b
Gjest Skrevet 20. februar 2016 #7 Skrevet 20. februar 2016 Noen vil kanskje ikke virke for ivrige og spiller kostbar. Aldri skjønt det men var et tilfelle her i gården. Til slutt ga jeg faen....og da haglet meld inn a gitt😁
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #8 Skrevet 20. februar 2016 Vi skriver fremdeles mange ganger hver eneste dag når vi er fra hverandre Vært sammen i 2 år 💙❤💙 Anonymous poster hash: fad8b...85f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #9 Skrevet 20. februar 2016 Ja, det eneste jeg klenger meg til er jo håpet da. Ex'en min tok aldri kontakt med meg først i starten, men han viste seg å være veldig interessert allikevel. Han var bare sjenert. Vi var sammen i 5 år. Men han her virker ikke som den sjenerte typen. Han svarer langt og koselig om jeg skriver først, men han skriver aldri først selv. Grrrr. Mannfolk. Men jeg kjenner at om han ikke vil vie meg en tekstmelding i løpet av en helg engang, så er han ikke verdt å kaste bort så mye tid på heller kanskje. Anonymous poster hash: d9410...395
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #10 Skrevet 20. februar 2016 Ja, det eneste jeg klenger meg til er jo håpet da. Ex'en min tok aldri kontakt med meg først i starten, men han viste seg å være veldig interessert allikevel. Han var bare sjenert. Vi var sammen i 5 år. Men han her virker ikke som den sjenerte typen. Han svarer langt og koselig om jeg skriver først, men han skriver aldri først selv. Grrrr. Mannfolk. Men jeg kjenner at om han ikke vil vie meg en tekstmelding i løpet av en helg engang, så er han ikke verdt å kaste bort så mye tid på heller kanskje. Anonymous poster hash: d9410...395 Jeg har det samme her. Men her gjemmer han seg I jobb. Kameratene hans er kjempeirriteert på han for det for det er det han pleier å gjøre når han blir interessert i noen.føler med deg...Er på randen selv til å gi faen i han jeg dater. Lykke til. Vi fortjener noen som ønsker kontakt og som ønsker å være sammen med oss. Anonymous poster hash: bc1fa...124
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #11 Skrevet 20. februar 2016 Jeg hørte ikke noe på tre dager. Han ventet på at jeg skulle skrive! Vi er gift i dag! Anonymous poster hash: 0ca4f...7a6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #12 Skrevet 20. februar 2016 Det er skikkelig irriterende! Ventet i 3 dager på at du skulle skrive? Hadde han aldri tatt kontakt først da, eller? Anonymous poster hash: d9410...395
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #13 Skrevet 20. februar 2016 Det er skikkelig irriterende! Ventet i 3 dager på at du skulle skrive? Hadde han aldri tatt kontakt først da, eller? Anonymous poster hash: d9410...395 Jo, han tok kontakt til slutt. Men det tok altså 3 dager. Anonymous poster hash: 0ca4f...7a6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #14 Skrevet 20. februar 2016 Det er skikkelig irriterende! Ventet i 3 dager på at du skulle skrive? Hadde han aldri tatt kontakt først da, eller? Anonymous poster hash: d9410...395 Jo, han tok kontakt til slutt. Men det tok altså 3 dager. Anonymous poster hash: 0ca4f...7a6 Han hadde misforstått, og trodde at jeg skulle kontakte ham. Og vice versa. Anonymous poster hash: 0ca4f...7a6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #15 Skrevet 20. februar 2016 Ok.. Ingen misforståelser her. Vi har ikke avtalt noe annet enn at vi skal sees igjen snart. Jeg har tekstet han et par ganger hver dag, får lange og hyggelige svar, med fine ord og hjerter. Men nå har jeg ikke skrevet noe siden torsdag, og jeg har ikke fått noe heller. Jeg gidder ikke å vente mer på han snart. Jeg ønsker at en mann skal vise interesse. Er redd jeg var litt vel interessert i starten. Anonymous poster hash: d9410...395
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå