Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 ..hvis man "må" velge enten/eller? Jeg har i det siste begynt å måle meg i tillegg til å veie meg. Har noen få kilo jeg ville ta av, men ble anbefalt av en venninne å droppe vekta og heller måle meg. Var skeptisk .. men nå har jeg ikke gått ned et gram på 4 uker, samtidig som midjemålet har gått ned 4-5 cm. Har trent både styrke og cardio i årevis, men har trent mer og tyngre styrke de siste par månedene. Hvorfor går ikke vekten ned? Og hvordan kan midjemålet gå ned likevel? Merker jeg er veldig opphengt i den vekta.. :-/ Anonymous poster hash: 9de13...511
Mamma til 2 søte Skrevet 20. februar 2016 #2 Skrevet 20. februar 2016 Kroppen blir strammere av styrketrening, men sterkere. Den blir mer definert og finere i mine øyne ☺
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #3 Skrevet 20. februar 2016 Fordi du har fått muskler, og de veier mer enn fett. Anonymous poster hash: b71f0...9e1
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #4 Skrevet 20. februar 2016 Jeg har gått ned 20 cm rundt midja(!) og bare 6 kg. For meg er cm det klart viktigste! Anonymous poster hash: 4a7a1...f94
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #5 Skrevet 20. februar 2016 Fordi du bytter ut fett med muskler. De veier mer enn fett, og legger seg andre steder enn fettet. Så du får en bedre og sunnere kroppssammensetning. Det er mye viktigere enn å være lett og usunn. Anonymous poster hash: 749ed...513
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. februar 2016 #6 Skrevet 20. februar 2016 Det sunneste er å gå ned i cm.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #7 Skrevet 20. februar 2016 Tusen takk for alle svar! 👍 For en som meg, som alltid har vært opphengt i tallet på vekta, et dette liksom litt vanskelig å 'aksepter". Men jeg merker jo at jeg er mindre og at klærne sitter løsere. Så kanskje ER det på tide å kaste ut den vekta likevel ;-) HI Anonymous poster hash: 9de13...511
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå