Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 Føler meg slem som sier det, men Det er så deilig. Han er i hjembyen sin, mange tiner fra her vi bor. Det er utrolig deilig å ha huset for seg selv. Jeg og gutten min på 7 år får huset helt for oss selv. Futten min sover i sengen min denne helgen, det er så koslig. Husker ikke sist vi hadde huset for oss selv. I går så spurte han meg på melding : hvor spiste dere middag? Så sa jeg: på stuebordet foran tvn, siden det var fredagskos. Så spurte han: hva spiste dere? Så sa jeg: fiskekaker, gutten fikk velge det var det han ønsket. Så ble han sint fordi set visst er kun taco som er lov å spise på stuebordet på fredager. Han vet at gutten ikke liker kjøttdeig, så taco er ganske utelukket. Er det mulig. Nei, nå koser vi oss. Anonymous poster hash: cbd41...640
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #2 Skrevet 20. februar 2016 Herregud. Anonymous poster hash: 9b84d...926
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #4 Skrevet 20. februar 2016 Dette klarer jeg ikke å ta seriøst. Anonymous poster hash: be3e2...b1a
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #5 Skrevet 20. februar 2016 Dette klarer jeg ikke å ta seriøst. Anonymous poster hash: be3e2...b1a det går bra forventer det ikke heller. Følte bare for å få ut hvor deilig det er Anonymous poster hash: cbd41...640
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #6 Skrevet 20. februar 2016 Som i "tulle" sint? Anonymous poster hash: fa4fe...577
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #7 Skrevet 20. februar 2016 Ikke sint, men irritert / fornærmet. Syns at det var dårlig gjort. Anonymous poster hash: cbd41...640
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #8 Skrevet 20. februar 2016 Han ble sint pga hva og hvor dere spiser når han er borte? Er han far til barnet ditt? Anonymous poster hash: d0c98...c5b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #9 Skrevet 20. februar 2016 Han ble sint pga hva og hvor dere spiser når han er borte? Er han far til barnet ditt? Anonymous poster hash: d0c98...c5b Han er helt sikkert stefar. Ingen pappa blir sint fordi ungen vil ha fiskekaker fremfor taco... Anonymous poster hash: 9b84d...926
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #10 Skrevet 20. februar 2016 Føler meg slem som sier det, men Det er så deilig. Han er i hjembyen sin, mange tiner fra her vi bor. Det er utrolig deilig å ha huset for seg selv. Jeg og gutten min på 7 år får huset helt for oss selv. Futten min sover i sengen min denne helgen, det er så koslig. Husker ikke sist vi hadde huset for oss selv. I går så spurte han meg på melding : hvor spiste dere middag? Så sa jeg: på stuebordet foran tvn, siden det var fredagskos. Så spurte han: hva spiste dere? Så sa jeg: fiskekaker, gutten fikk velge det var det han ønsket. Så ble han sint fordi set visst er kun taco som er lov å spise på stuebordet på fredager. Han vet at gutten ikke liker kjøttdeig, så taco er ganske utelukket. Er det mulig. Nei, nå koser vi oss. Anonymous poster hash: cbd41...640 Kos dokke. Anonymous poster hash: 240ab...9af
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #11 Skrevet 20. februar 2016 Ikke sint, men irritert / fornærmet. Syns at det var dårlig gjort. Anonymous poster hash: cbd41...640 Dårlig gjort å spise noe annet enn taco? Hvordan påvirker det han? Anonymous poster hash: e44ca...e60
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #12 Skrevet 20. februar 2016 Så hvis samboeren din hadde vært hjemme, hadde det vært utelukket med fiskekaker ved stuebordet? Er du sikker på at denne mannen er bra for sønnen din? Anonymous poster hash: a97b3...6b5
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #13 Skrevet 20. februar 2016 Hvilke andre regler har han da? At man kun kan spise kokt egg på søndager? Anonymous poster hash: d0c98...c5b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #14 Skrevet 20. februar 2016 Han høres ikke helt rett møblert ut denne mannen. Litt på kanten til å være noe mer tilbakestående enn hva jeg hadde vært komfortabel med. Skjønner godt dere koser dere, når han ikke er hjemme. Jeg hadde sørget for at han aldri var hjemme, altså, jeg hadde ikke bodd med et sånt menneske. Anonymous poster hash: 5d2dc...d1b
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #15 Skrevet 20. februar 2016 Dette klarer jeg ikke å ta seriøst. Anonymous poster hash: be3e2...b1a det går bra forventer det ikke heller. Følte bare for å få ut hvor deilig det er Anonymous poster hash: cbd41...640 Hvis du ikke forventer å bli tatt seriøst når du beskriver hjemmesituasjonen din, bør du virkelig revurdere den - ikke minst for barnets skyld! Anonymous poster hash: be3e2...b1a
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #16 Skrevet 20. februar 2016 Han sendte melding og lurte på hvor dere spiste? Dette høres bare rart ut. Anonymous poster hash: 89e42...42c
Gjest Antarctica Skrevet 20. februar 2016 #17 Skrevet 20. februar 2016 Oj - kontrollerende psykomann!
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #18 Skrevet 20. februar 2016 Jeg hadde skjønt det bedre hvis det var omvendt - altså at det ikke var lov å spise taco i sofaen fordi man ikke ville ha flekker i den eller noe. Ingenting søler jo mer enn taco. Men selv da er det jo noe man bestemmer sammen, med mindre han eier sofaen alene. Anonymous poster hash: e44ca...e60
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #19 Skrevet 20. februar 2016 Høres ut som du burde satse på en mer permanent ordning, der du og gutten din er alene. Virker som dere nikoser dere! Anonymous poster hash: 49bfc...c50
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #20 Skrevet 21. februar 2016 Haha hadde samboeren min komt med noe slikt om hva vi spiste hvor hadde jeg spurt om han var seriøs og hva som feilte han! Men ja herlig med alenetid, samboer her er også borte i helgen og det er herligt og savne han og vært litt vekke fra hverandre😊 Nesten spnn jeg blir litt småsur/irritert når han skriver eller vil ringe 😝 Prøvd å si til han at det er herligt og kunne ha noen dager man ikke snakker sammen om man reiser vekk, heller kose seg med det man gjør og så kan vi snakke samme når den av oss som reiste kommer hjem igjen. En ting om det hadde vært snakk om lenger enn et par dager 😊 Anonymous poster hash: bd04c...fa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå