Gå til innhold

Noen her som aldri trener?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og heller ikke har gjort det. Utenom hverdagsaktiviter som sykle til jobb, lette fjellturer inni mellom osv.

At trening ikke er en del av livet/hverdagen.

Anonymous poster hash: 12193...b01

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp😛 Jeg "trener" ved å gjøre normale dagligdagse ting men klarer ikke å trene bare for å trene! Å sykle en lang tur bare for å sykle gidder jeg ikke men skal jeg innom en butikk lang unna kan jeg godt ta sykkelen.

Anonymous poster hash: f93ec...799

Skrevet

Blir forresten gal av folk som for eksempel har er lass ved utenfor huset som de ikke gidder å stable, snø de ikke gidder å måke etc men som simpelten bor på treningsstudio!

Anonymous poster hash: f93ec...799

Skrevet

Jeg trener aldri, men sørger for å være 30 min i bevegelse hver dag. Jeg kan bare ikke kalle det trening for da begynner jeg å sette målsettinger jeg ikke klarer å holde pga helsa.

Anonymous poster hash: 587eb...25a

Skrevet

Jeg trener ikke. Har hatt perioder i livet hvor jeg har trent, men det sklir alltid ut når det er tøffe jobbperioder feks. Og da kommer jeg ikke i gang igjen.

En av grunnene er nok at jeg ikke er så glad i trening. Det eneste jeg liker er å svømme, men svømmehallen stenger kl 19, og tiden jeg har til å trene er etter kl 19.

Men jeg burde trene, kjenner godt at kroppen har behov for å bevege seg mer. Og bortsett fra intense jobbperioder så har jeg også nok tid.

Skrevet

Trener aldri, men går til og fra barnehagen med to unger i vogn hver dag uansett føre. 40 minutter tur/retur gange 2 på elendig snøføre er trening nok i seg selv.

I tilleg har jeg da mine to "manualer" på hennholdsvis 11 og 15 kg. "Manualen" på 15 kilo vil bare bli bært litt innimellom, men "manualen" på 11 kg vil helst bli bært og løftet hele tiden. Hehe.

Skrevet

Jeg trener ikke, har ikke gjort det på mange år. Men har ikke bil, så får beveget meg ganske mye likevel. Har barnehage i en ende av byen, og jobber i en annen, så jeg går/sykler mange kilometer hver dag. I tillegg kommer all handling, som innebærer sykling/bæring.

Det å leve uten bil tar mye tid.

Derfor er jeg bevisst på hvordan jeg bærer poser, veksler mellom å bruke biceps og triceps, girer for maks trening, osv.

Skrevet

Trener ikke og beveger meg lite...

(BMI på 20,6 før noen dømmer meg)

Anonymous poster hash: 8e73c...095

Skrevet

Jeg trener aldri nei,ser ikke behovet ettersom jeg tynn.

Skal heller begynne å trene om jeg skulle bli feit :P

Anonymous poster hash: 0d524...739

Skrevet

Jeg trente på studio da jeg var yngre. Når man er student uten barn blir det jo mye stillesitting. Men etter vi fikk barn er ikke det nødvendig. Nå løper jeg og opp og ned trapper og løfter og bærer og skifter og kler på så svetten renner hver eneste dag ☺️

Anonymous poster hash: 9dbfb...66d

Skrevet

Nei, jeg trener ikke. Avskyr treningsstudioer, og er så dårig i lagsport at det er uaktuelt. Blir altfor lite bevegelse om vinteren, dessverre. I sommerhalvåret går jeg mange og rakse turer i marka (veldig kupert terreng, masse bakker) og får uten problemer mine 30 minutter om dagen, men det er vanskelig når det er speilglatt over alt. 

Anonymous poster hash: 241be...d0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...