Gå til innhold

Det nærmer seg!


Ananas89

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med alle her inne? :) Her føler jeg meg som en opphovnet hval, men ellers bra! Var på ny ul denne uken for å sjekke om morkaken hadde flyttet seg, og håpte da å få vite kjønn da hun ikke såg det sist. Etter maaange uker med venting ble det dessverre ikke funnet ut da den lille var veldig sjenert :babysmokk:  :sjenert: Er det vits i å prøve en ny privat ul? Er ikke lenge igjen, men vil så gjerne kjøpe noe blått/rosa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hval her også !! Hehe :) jeg hadde nok prøvd en siste gang med UL da...men det er meg ;) hihi vi får jente, har to gutter fra før så veldig gøy med rosa og lilla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hval nummer tre melder seg inn i rekken  :vinke: 

Er 35 fullgåtte uker i dag, synes tiden raser litt i overkant fort nå.. Her er det meste absolutt ikke på stell ennå, men sitter og hekler sammen et teppe nå, så om hun ikke har no seng ennå når hun kommer har hun i hvert fall et teppe å ha over seg  :ler:

Har en jente fra før, men det er snart 8 år siden hun kom til verden, så dette blir enebarn nummer to :P Har ikke tatt vare på noe særlig fra da hun var liten, så må liksom ordne alt på nytt nå. Har vogn og bilstol, og snart et pledd  :ler:

Skjønner godt at du er nysgjerrig på kjønn, jeg hadde garantert blåst av en tusenlapp på privat UL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

4 uker (+ -) igjen! Kan nesten ikke tro hvor fort dette svangerskapet har gått. 3 dager igjen på jobb (med denne) før permisjon. Jeg hadde ikke mye på stell for en uke siden, men shoppet litt på nett slik at det bare dumper inn på nærmeste postkontor (orker ikke ut å handle:) Formen er upåklagelig, bortsett fra halsbrann og litt vondt i bekkenet (etter mye sitting på jobb). Lykke til i innspurten alle sammen! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...