Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 Som ikke bruker noen sosiale medier og som ikke har TV-kanaler? Er 35. Anonymous poster hash: f1863...ad6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #2 Skrevet 20. februar 2016 Hørtes befriende ut! Anonymous poster hash: c5ec1...dd1
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #3 Skrevet 20. februar 2016 Lurer på hva du gjør her da? Hva er DIB? Tenker kanskje at du er en løgner da. 🙊 Anonymous poster hash: e3869...d48
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #4 Skrevet 20. februar 2016 Tror ikke på det siden du er her inne Anonymous poster hash: a8723...230
Chl85 Skrevet 20. februar 2016 #5 Skrevet 20. februar 2016 Er dette et "hvilken farge har Napoleons hvite hest" spørsmål? He he. For hva gjør du her inne da?? Da må du jo ha data eller smartphone som går under det du mener du ikke har
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #6 Skrevet 20. februar 2016 Jeg har jo ikke sagt at jeg ikke har pc eller tlf. Med sosiale medier mener jeg ikke et anonymt nettforum, men fb, twitter, Instagram, Snapchat osv. Hi Anonymous poster hash: f1863...ad6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #7 Skrevet 20. februar 2016 Som ikke bruker noen sosiale medier og som ikke har TV-kanaler? Er 35. Anonymous poster hash: f1863...ad6 Du bruker Internett og da er du sosial Anonymous poster hash: 5f551...d73
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #8 Skrevet 20. februar 2016 Jeg har ikke sagt at jeg ikke er sosial! Jeg snakker om sosiale MEDIER, som jeg har gitt eksempler på over! Hi Anonymous poster hash: f1863...ad6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #9 Skrevet 20. februar 2016 Jeg har ikke sagt at jeg ikke er sosial! Jeg snakker om sosiale MEDIER, som jeg har gitt eksempler på over! Hi Anonymous poster hash: f1863...ad6 Et nettforum er sosiale medier.... Det samme er kommentarfeltene på nettaviser o.l....Men ellers så høres det helt greit ut at du ikke har andre sosiale medier.? Kjenner da flere som kun bruker data og telefon og ikke har facebook og alt det der.... Men de er jo på sosiale medier, bare andre sosiale medier Anonymous poster hash: 3133a...e93
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #10 Skrevet 20. februar 2016 Vil du ha applaus og medalje? Er ikke så veldig imponert Anonymous poster hash: a8723...230
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #11 Skrevet 20. februar 2016 Haha, nei helt ærlig hadde jeg regnet med å få høre at jeg var gammel, sikkert ikke skjønte meg på hvordan Instagram O.l. fungerte, at jeg sikkert går med lilla tunika hver dag og denslags. Hi Anonymous poster hash: f1863...ad6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #12 Skrevet 20. februar 2016 At du velger å være her inne istedet for andre sosiale medier... Da tenker jeg at du kanskje har en litt lavere iq enn gjennomsnittet. Du har det sikkert bra i din egen bobble? Anonymous poster hash: fcb41...a5e
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #13 Skrevet 20. februar 2016 At du velger å være her inne istedet for andre sosiale medier... Da tenker jeg at du kanskje har en litt lavere iq enn gjennomsnittet. Du har det sikkert bra i din egen bobble? Anonymous poster hash: fcb41...a5e Humrer.... 🙊 Anonymous poster hash: 691ec...dcb
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #14 Skrevet 20. februar 2016 Etter å ha sett disse svarene er jeg mest bare glad for at jeg er mye blidere enn mange her Hi Anonymous poster hash: f1863...ad6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #15 Skrevet 20. februar 2016 At du velger å være her inne istedet for andre sosiale medier... Da tenker jeg at du kanskje har en litt lavere iq enn gjennomsnittet. Du har det sikkert bra i din egen bobble? Anonymous poster hash: fcb41...a5e Ehm, er det bare LITT ironisk at du er her inne og sier til en annen som er her inne at personen har lav IQ fordi hun er her inne? Hva med deg da? :-* Anonymous poster hash: f19a2...f91
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #16 Skrevet 20. februar 2016 Kjære HI, et forum, som dette, er også sosiale media. Det står blant annet i Wikipedia sin utfyllende og beskrivende artikkel: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Social_media Å si at du ikke bruker sosiale media i en forumpost er dermed et oxymoron Anonymous poster hash: f19a2...f91
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #17 Skrevet 20. februar 2016 Jeg er som deg hi, er her inne, men bruker ikle Facebook, instagram osv lengre. Følte det spiste meg opp og ble deprimert av å se alle sin perfekte fasade. Livet ble bedre da jeg kuttet det ut. Anonymous poster hash: deb3d...03c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #18 Skrevet 20. februar 2016 Tenker bare fint for deg. Jeg koser meg med Instagram, har venner langt unna og koselig å følge deres hverdag. Facebook bruker jeg kun til å holde meg oppdatert på jobb og skole, egne grupper der hvor mye info legges ut. Anonymous poster hash: d38e7...210
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #19 Skrevet 21. februar 2016 Kjære HI, et forum, som dette, er også sosiale media. Det står blant annet i Wikipedia sin utfyllende og beskrivende artikkel: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Social_media Å si at du ikke bruker sosiale media i en forumpost er dermed et oxymoron Anonymous poster hash: f19a2...f91 Vel, for meg er ikke anonyme nettfora sosiale medier, og jeg er ikke vant til å bruke Wikipedia som kilde. Hi Anonymous poster hash: f1863...ad6
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #20 Skrevet 21. februar 2016 Haha, nei helt ærlig hadde jeg regnet med å få høre at jeg var gammel, sikkert ikke skjønte meg på hvordan Instagram O.l. fungerte, at jeg sikkert går med lilla tunika hver dag og denslags. Hi Anonymous poster hash: f1863...ad6 Gammel? Til og med oldemor har TV og hundre kanaler, og hun er gammel hun!! Ser på deg som sær egentlig... Anonymous poster hash: b271f...b4d
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #21 Skrevet 21. februar 2016 Jeg har aldri vært på instagram, snapchat eller twitter. Har en facebookkonto, men har ikke vær der på et år, og har være flere år uten tv. Men er her inne en del. Og det verste - jeg er visstnok langt over gjennomsnittet intelligent også (har papirer på det), så jeg må dessverre ødelegge den anonymes illusjoner om at bare folk med lav IQ bruker slike forum. Vil tro hun egentlig bare bekreftet sin egen antakelse Å ikke være på fb har vært en befrielse. Anonymous poster hash: 60058...8b4
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2016 #22 Skrevet 21. februar 2016 Tenker du er veldig stolt av noe det ikke er grunn til å være stolt av. Litt morsomt i grunn. 😂😂😂😂 Anonymous poster hash: ce360...142
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå