Gå til innhold

Har dere vinterferie nå også?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal dere?

Vi skal være hjemme nesten hele ferien så vi skal passe andre skolebarn og kose oss med vinteraktiviteter og så tar vi en weekendtur til Geilo på slutten. Gleder oss masse😆

Anonymous poster hash: 189d6...43a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei . Har vinterferie sammen med påskeferien . Så blir 2 uker da.

Anonymous poster hash: bda24...154

Skrevet

Er straks ferdig med ferien.

Har hatt ei flott og rolig uke hjemme med familien. Bare kost oss. Litt svømmehall og skøytehall.

Vært en skikkelig oppladning til fire travle jobbuker før påske. 😊

Anonymous poster hash: 48883...69d

Skrevet

Tar dere fri fra jobb ? Her har barna ferie, men vi voksne må jo jobbe allikevel.

Anonymous poster hash: 4d7e5...60e

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja for en gang skyld skal vi ha vinterferie med ungene. Har ingen planer og skal nyte det!

Skrevet

Bor i Bergen, vinterferien er uken etter påsken. Men jeg må jobbe hele uken og barnet skal i barnehagen

Anonymous poster hash: a9148...138

Skrevet

Her er det vinterferie neste uke, men vi skal kun ha fri en eller to dager. Skal ikke reise bort, men den ene dagen skal vi ta toget inn til Oslo for en dagstur.

Anonymous poster hash: 16996...ce4

Skrevet

Så smart å ha vinterferie sammen med påsken. Har jeg aldri hørt om. Skulle ønske det var slik her også. Nå er det bare kaldt, mørkt og guffent, men påsken er herlig!

Anonymous poster hash: e0500...5dc

Skrevet

Nei, gutten har vinterferie, vi jobber. Er ikke glad i ski eller snø generelt, så for min del kunne vinterferie avvikles, alternativ som Bergen legger det til etter påskeuka.

Skrevet

Ja, vi tar alltid en ferieuke med ungene i vinterferien.

Vanligvis er vi på fjellet og står på ski, men i år har vi reist til utlandet 🌴

Anonymous poster hash: 94175...3f5

Skrevet

Jepp :-)

Kjæresten jobber så Herr Nurk og jeg har reist hjem til min mor for noen dager.

Skrevet

Er vinterferie her i Skedsmo men med to barnehagebarn har vi ikke noe forhold til vinterferie foreløpig. Så her skal vi jobbe og barn i bhgen.

Anonymous poster hash: 7c505...619

Skrevet

Skal jobbe hele vinterferien og ha en ekstra uke i sommer.

Skrevet

Nei. Barna skal på SFO og i bhg. Vi skal jobbe. Skal til gjengjeld ha påskeferie hele påskeuka.

Skrevet

Vi har sammen med påsken. Så to uker fri. Dagsturer på fjellet i påsken og en tur med ungene i vinterferieuken. Blir herlig.

Anonymous poster hash: 25af9...27d

Skrevet

Nei, har ikke skolebarn. Dessuten er vinterferien i år flyttet til uken etter påske her.

Skrevet

Nei, gutten har vinterferie, vi jobber. Er ikke glad i ski eller snø generelt, så for min del kunne vinterferie avvikles, alternativ som Bergen legger det til etter påskeuka.

Man kan gjøre andre ting enn å boltre seg i snø i vinterferien, dessuten er den et godt avbrekk for skolebarn.

Anonymous poster hash: 56140...284

Skrevet

Barna har ferie til uka. Vi skal kjøre de til mine foreldre i morgen, så skal de feriere der frem til torsdag. Vi skal jobbe.

Fredag avspaserer vi begge to. Da blir det langhelg på hyttetur med to vennefamilier på Rauland.

Anonymous poster hash: 92f5e...c8d

Skrevet

Her har barnehagen også fri i vinterferien 😊 Så vi er hjemme hele gjengen og har ingen planer. 😄Skal bare slappe av, lage god mat, gå små turer, besøke venner og kose oss. Kanskje ta med eldste en tur på kino? Deilig med en hel uplanlagt uke 😄

Anonymous poster hash: d3816...064

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...