Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 Her blåser det helt vilt ute så skituren utgår og blir erstattet med brødbaking, pizzasnurrbaking og så tror jeg at vi spiller risk før jeg kjøret dem til bestefar som skal passe dem så skal jeg på fest!! Satser på at dette blir en knall dag!!! Anonymous poster hash: b0d20...b3c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #2 Skrevet 20. februar 2016 Blåser helt sykt her også. Jeg skal på shopping og spise lunsj med venninner. Ene barnet har trening Så skal vi kose oss med film og god mat i kveld. God lørdag. Anonymous poster hash: db57a...cfe
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #3 Skrevet 20. februar 2016 Her er det skikkelig surt drittvær ute. Mannen måtte på utrykning i jobben pga uvær i natt. Huset er bomba, derfor skal jeg og ungene vaske og rydde huset til pappa kommer hjem til lørdagskveld og kos Anonymous poster hash: 33d3b...8d2
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #4 Skrevet 20. februar 2016 Idag er det karneval i barnehagen også skal vi til barnefaren. Anonymous poster hash: 84d79...35f
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #5 Skrevet 20. februar 2016 Rusle en tur i gamlebyen, og spise lunsj på appelsintorget i Marbella. Skyfri himmel og nesten vindstille på solkysten i dag 🌞 Anonymous poster hash: 6f07a...cce
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #6 Skrevet 20. februar 2016 Rusle en tur i gamlebyen, og spise lunsj på appelsintorget i Marbella. Skyfri himmel og nesten vindstille på solkysten i dag 🌞 Anonymous poster hash: 6f07a...cce Åååååååååå digg!!!!! Kjøp en iiiiskald drink. Jeg drømmer om sol og bading... Anonymous poster hash: aeee6...be0
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #7 Skrevet 20. februar 2016 Åå fest hørtes moro ut med fest! Her er det uvær ute, er aleine med tre små hele dagen.. Nettopp bakt litt, usikker på hva vi skal senere 😁 Anonymous poster hash: 486de...b6a
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #8 Skrevet 20. februar 2016 På jobb! Gleder meg til å bli ferdig og hente barnet som har kost seg på overnatting hos besteforeldrene en natt Anonymous poster hash: cbc9d...d9a
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #9 Skrevet 20. februar 2016 Må man virkelig gjøre noe hele tiden? Vi skal gjøre minst mulig i dag. Det er skikkelig innevær, vært travel uke for store og små så vi skal tilbringe mest mulig tid på sofa med Netflix, strikketøy og avslapping. 14 åringen var på biblioteket i går med venninner og lånte seg masse bøker hun vil lese. 8 åringen vil se film 12 åringen spille minecraft. Jeg skjønner ikke dette jaget etter mest mulig aktiviteter hele tiden. Anonymous poster hash: 992cb...4ba
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #10 Skrevet 20. februar 2016 Vi skulle egentlig få besøk, men da jeg har blitt syk så blir det rolig hjemmedag.. Handle litt bare, også taco og film i kveld tenker jeg. Anonymous poster hash: 3211c...ff2
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #11 Skrevet 20. februar 2016 Må man virkelig gjøre noe hele tiden? Vi skal gjøre minst mulig i dag. Det er skikkelig innevær, vært travel uke for store og små så vi skal tilbringe mest mulig tid på sofa med Netflix, strikketøy og avslapping. 14 åringen var på biblioteket i går med venninner og lånte seg masse bøker hun vil lese. 8 åringen vil se film 12 åringen spille minecraft. Jeg skjønner ikke dette jaget etter mest mulig aktiviteter hele tiden. Anonymous poster hash: 992cb...4ba Da er jo dette deres planer idag! Selvsagt trenger man ikke gjøre noe hele tiden. Hi var nok ute etter hvilke planer folk hadde. Anonymous poster hash: 1338c...757
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå