Gå til innhold

Hva skal dere i dag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blåser det helt vilt ute så skituren utgår og blir erstattet med brødbaking, pizzasnurrbaking og så tror jeg at vi spiller risk før jeg kjøret dem til bestefar som skal passe dem så skal jeg på fest!! Satser på at dette blir en knall dag!!!

 

Anonymous poster hash: b0d20...b3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blåser helt sykt her også.

Jeg skal på shopping og spise lunsj med venninner.

Ene barnet har trening

Så skal vi kose oss med film og god mat i kveld.

 

God lørdag. :)

 

Anonymous poster hash: db57a...cfe

Skrevet

Her er det skikkelig surt drittvær ute. Mannen måtte på utrykning i jobben pga uvær i natt. Huset er bomba, derfor skal jeg og ungene vaske og rydde huset til pappa kommer hjem til lørdagskveld og kos :)

 

Anonymous poster hash: 33d3b...8d2

Skrevet

Idag er det karneval i barnehagen også skal vi til barnefaren.

 

Anonymous poster hash: 84d79...35f

Skrevet

Rusle en tur i gamlebyen, og spise lunsj på appelsintorget i Marbella. Skyfri himmel og nesten vindstille på solkysten i dag 🌞

 

Anonymous poster hash: 6f07a...cce

Skrevet

Rusle en tur i gamlebyen, og spise lunsj på appelsintorget i Marbella. Skyfri himmel og nesten vindstille på solkysten i dag 🌞

 

Anonymous poster hash: 6f07a...cce

Åååååååååå digg!!!!! Kjøp en iiiiskald drink. Jeg drømmer om sol og bading...

 

Anonymous poster hash: aeee6...be0

Skrevet

Åå fest hørtes moro ut med fest! Her er det uvær ute, er aleine med tre små hele dagen.. Nettopp bakt litt, usikker på hva vi skal senere 😁

 

Anonymous poster hash: 486de...b6a

Skrevet

På jobb! Gleder meg til å bli ferdig og hente barnet som har kost seg på overnatting hos besteforeldrene en natt :)



Anonymous poster hash: cbc9d...d9a
Skrevet

Må man virkelig gjøre noe hele tiden?

 

Vi skal gjøre minst mulig i dag. Det er skikkelig innevær, vært travel uke for store og små så vi skal tilbringe mest mulig tid på sofa med Netflix, strikketøy og avslapping. 14 åringen var på biblioteket i går med venninner og lånte seg masse bøker hun vil lese. 8 åringen vil se film 12 åringen spille minecraft.

 

Jeg skjønner ikke dette jaget etter mest mulig aktiviteter hele tiden.

 

Anonymous poster hash: 992cb...4ba

Skrevet

Vi skulle egentlig få besøk, men da jeg har blitt syk så blir det rolig hjemmedag.. Handle litt bare, også taco og film i kveld tenker jeg.

 

Anonymous poster hash: 3211c...ff2

Skrevet

Må man virkelig gjøre noe hele tiden?

 

Vi skal gjøre minst mulig i dag. Det er skikkelig innevær, vært travel uke for store og små så vi skal tilbringe mest mulig tid på sofa med Netflix, strikketøy og avslapping. 14 åringen var på biblioteket i går med venninner og lånte seg masse bøker hun vil lese. 8 åringen vil se film 12 åringen spille minecraft.

 

Jeg skjønner ikke dette jaget etter mest mulig aktiviteter hele tiden.

 

Anonymous poster hash: 992cb...4ba

Da er jo dette deres planer idag! Selvsagt trenger man ikke gjøre noe hele tiden. Hi var nok ute etter hvilke planer folk hadde.

 

Anonymous poster hash: 1338c...757

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...