Gå til innhold

Brukeren dere sovne med barna når de legger seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette skjer ganske ofte med meg. Ungene sovner mellom 1930-2000. Også så sovner jeg i stolen inne på rommet til 2 åringen eller i sengen sammen med 5 åringen (hun sovner i vår seng, så bruker vi å løfte henne over i sin egen seng).

Jeg kunne fint sovet frem til neste morgen men som regel kommer mannen og vekker meg kl 2130.

Får forøvrig fint sove til natt igjen men lurer på om det er mange andre som også sovner? Mange planer som går i vasken fordi jeg sovner slik.

Anonymous poster hash: 3d4db...70d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men mannen kunne glatt fått det til. Jeg er heldig hvis jeg sovner før 02.00 :/

Skrevet

Nei!

Her synger jeg en sang,også er det nattakos også går jeg rett inn i stuen.

Skal godt gjøres å sovne på den korte tiden :P

Skrevet

Nei!

Akkurat DU burde se viktigheten av høytlesing for barnet.

Anonymous poster hash: ba704...89b

Skrevet

Eldste sovner 21, da legger jeg meg ofte også.

Anonymous poster hash: c342a...36f

Skrevet

Nei, jeg sitter ikke med de til de sover, så da sovner ikke jeg heller! :)

Skrevet (endret)

Jeg sovner også i senga sammen med to- og fireåringen nesten hver kveld. Mannen pleier vekke meg etter en time eller to, og da er det som regel tungt å stå opp, men greit når jeg har kommet meg ut av senga.

Endret av Slaskepott
Skrevet

Nei!

Nå er ikke jeg eier av dette innlegget, men jeg føler for å kommentere likevel. Vi har ikke lest for barna ved leggetider da vi også her synes det er greit at leggesituasjonen ikke inneholder for mange punkt man skal igjennom. Men det betyr ikke at vi ikke leser for barna. Både jeg og barna er svært glade i bøker og vi koser oss ofte med høytlesing. Vi har fire barn og det er lettvint å ha rutiner som er slik at om man er alene med barna på kveldstid trenger man ikke bruke hele kvelden på å legge dem.

Skrevet

Tidlegare sovna ofte mannen saman med han som ville ha oss der når han skulle sove, gjerne før ungen sovna.

No har dei vorte store og sovnar av seg sjølv, men eg har ei lesestund med dei i ein godstol på minste sitt rom, berre i lys frå leselampa.  Ofte blir eg veldig søvnig når eg held på å lese, og av og til byrjar orda til slutt å stokke seg, og eg lurer på kva eg har lese. Då er det berre å avslutte. :)

Skrevet

Hehe, oh yeah. Er ikke få gangene jeg har sovnet, men nå er han bare 6 mnd da. Pleier å gi han nattapupp og da er det litt for enkelt å sovne når dagen starter 05.30 :P

Skrevet

Har ikke ligger med guttene om kvelden utover litt koseprat på puta siden de var babyer. Så sovner aldri med de, men kan sovne på sofaen etter at de er lagt.

Anonymous poster hash: 62562...984

Skrevet

Sovner svært sjeldent med barna, mannen derimot sovner som regel før ungene når han legger de. 😊

Anonymous poster hash: e8989...d3b

Skrevet

Nei!

Du vet høytlesning kan foregå på andre tidspunkt enn ved leggetid?

Noen damer her inne er så utrolig sneversynt. Alt skal foregå etter deres mal. Litt psykt!

Anonymous poster hash: a11d1...48e

Skrevet

Nei!

Akkurat DU burde se viktigheten av høytlesing for barnet.Anonymous poster hash: ba704...89b

Nå er ikke jeg eier av dette innlegget, men jeg føler for å kommentere likevel. Vi har ikke lest for barna ved leggetider da vi også her synes det er greit at leggesituasjonen ikke inneholder for mange punkt man skal igjennom. Men det betyr ikke at vi ikke leser for barna. Både jeg og barna er svært glade i bøker og vi koser oss ofte med høytlesing. Vi har fire barn og det er lettvint å ha rutiner som er slik at om man er alene med barna på kveldstid trenger man ikke bruke hele kvelden på å legge dem.
Her varierer vi.

Har vi god tid så leser vi en bok,har vi dårlig tid så synger jeg istedet.

Skrevet

Nei, vi har en kort rutine med sang og kos, og så ligger en av oss voksne litt i dobbeltsenga før vi går ned i stua (de liker ikke å være alene i andre etasje før minstemann er sovnet). Men sovner jeg 19.30 kan jeg ikke stå opp etter en time! Da er jeg helt ødelagt, sur og i koma resten av kvelden, men får ikke sove til natta. Legger meg heller kl ni hvis jeg er så trøtt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...