Gå til innhold

Dere som var her i 2013

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tok egentlig vicky pollard, bondejenta, juliea, søtest og Irene adler, veien?

Anonymous poster hash: cf670...a10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker bare Vicky Pollard av de du nevnte nå, og aner ikke hvor noen tar veien.

Skrevet

Var du her den gangen? Husker ikke deg

Skrevet

Var du her den gangen? Husker ikke deg

Ikke med samme nick ;) Har nok vært her siden lenge før 2013.

Skrevet

Jeg husker vicky pollard, bondejenta og juliea. Hvor de ble av vet jeg ikke. De to siste navnene husker jeg ikke. Juliea har vel vært tilbake, eller husker jeg feil nå

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

De har vel blitt kvitt DIB-avhengigheten sin ;) Eller byttet nick.

Skrevet

Ble ikke juliea truet av noen og måtte ligge lavt etter det? Hun hadde lagt ut for mye info om seg selv og var lett gjenkjennelig?

Anonymous poster hash: d36f1...987

Skrevet

Jeg husker vicky pollard, bondejenta og juliea. Hvor de ble av vet jeg ikke. De to siste navnene husker jeg ikke. Juliea har vel vært tilbake, eller husker jeg feil nå

Tror jeg har sett henne her ja. Men har kanskje lært seg å ligge lavt i terrenget.

Anonymous poster hash: 4b070...62c

Skrevet

Er også tilbake etter sist jeg brukte å være her, i 2013 😊

Husker veldig godt undrende ullteppe og hun der som byttet nick ofte, hun som alle syntes hun var veldig spesiell i starten, men så viste det seg at hun var eldre enn folk trodde.. Hun hadde en blogg og ventet en sønn. Haha, herregud jeg er god å forklare 😂😂

Anonymous poster hash: 48f29...9d6

Skrevet

Juliea er vel her ennå?

Bondejenta, var det hun med alle de usannsynlige trådene? Som stadig skiftet navn og truet med å forlate forumet hver eneste dag?😂

Anonymous poster hash: 05aed...891

Skrevet

Bondejenta var fornuftig hun. Hadde vicky pollard som profilbilde så mange slet med forskjellen på henne og vicky pollard.

Vicky pollard skrev vel for det meste helt vanvittige ting for å få litt blest her inne. Tror hun nevnte at hun hadde et annet nick her inne for de gangene hun ikke trollet. Hun ble vel sikkert ferdig med permisjon og trengte ikke underholdningen dette forumet ga.

Juliea fikk en stalker som truet henne og ble mer obs på hva hun delte dukker smått opp igjen under forskjellige nick, men det er en eller annen anonym som stadig oppretter tråder er dette nicket Juliea også forsvinner hun igjen. Så tipper stalkeren hennes stadig lever gode dager her inne.

Jeg var ikke et av nicka du nevnte, tror aldri jeg pådro meg så mye oppmerksomhet, men vi var vel mange kranglere som slettet oss i en periode på grunn av vanvittig moderering og anonyme med stalker adferd. Ertet aldri på meg noen stalker selv, men ble anonym i tilfelle rotefelle etter å ha sett hva andre nick brukere fikk etter seg.

Anonymous poster hash: f67c1...53c

Skrevet

Jeg og

Anonymous poster hash: d2f11...3b1

Skrevet

Juliea er vel eneste jeg ser av og til,men ikke resten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...