Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Hvilke oppgaver passer til barn i denne aldersgruppen? Evt hva gjør/gjorde ditt barn hjemme for å hjelpe til i denne alderen? Takk. Anonymous poster hash: 31495...c1b
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Rydde,tørke støv,støvsuge og vaske gulvet på rommet 1 gang pr.uke. Legge skittentøy i riktig kurv på vaskerommet hver kveld. Legge rent tøy i kommoder og skap. Dekke på og av middagsbordet 2 ganger pr uke. Tømme oppvaskmaskinen 2 ganger pr uke. Gi dyrene mat/vann Ta med søppel når de skal ut hvis det står pose i gangen. Klippe plenen Måke snø Anonymous poster hash: b293f...739
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Har små barn selv ennå men kan si hva jeg gjorde av oppgaver da jeg var så gammel: - klippet plen og hekk. - støvsugde gang, sofa og kjellerstue hver 3 uke (rullerte mellom oss søsken). - vasket badet - ryddet kjøkkenet, tok inn/ ut oppvaskmaskin - gikk ut med søppel - hjalp til med snømåking - vedarbeid - ryddet og vasket mitt eget rom såklart - startet også på middagen mange ganger - dekket på middagsbordet Anonymous poster hash: 81d13...94b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå