Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Er det fler enn meg som synes at de begynner å bli litt gamle for konseptet? For meg virker det som de sikler mer og mer for hver kjendis som kommer inn.... Omtrent som å se Bondevik hilse på Bono i sin tid.... :-) Hva synes dere? Anonymous poster hash: cf39e...5bf
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Syns det er forferdelig kjedelig. Samme artistene, samme greia hele tiden.. På tide med noe nytt. Til og med repriser av Rex som de sendte for 20år siden er bedre enn senkveld. Anonymous poster hash: ba8c0...ad5
pifi med tre nurk Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Jeg så på første sesong, det er helt ubegripelig st konseptet fortsatt ruller og går. Synes ikke de er spesielt morsomme..
Hjertefru Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Skulle gitt seg for lenge siden. Takk og pris for Tause vitner på NRK1 . Men så har jeg heller aldri likt konseptet noe særlig dessverre...
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Da er vi nok enige - utrolig kjedelig, altså! Og synes det er helt pinlig hvor starstruck de blir! Så dere da bieber var der? OMG! Anonymous poster hash: cf39e...5bf
TinaK 1990 Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 Absolutt ikke for gamle. Men, program som har gått ut på dato for lengst. Men masse folk ser på, så da holder de vel på så lenge det varer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå