Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Hvor lang tid tok det fra du var hos legen første gang til du ble operert? Fikk du mye løs hud? Fortell fortell Anonymous poster hash: bfefc...673
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 9 mnd. Nei ikke noe særlig... men har ikke gått ned mer enn halvparten av overvekten heller. Anonymous poster hash: 7cd6c...d9d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Det tok ca 1.5 år fra henvisning ble sendt til jeg ble operert. Har mye hud på magen, men ellers lite på resten av kroppen. Har gått ned 50 kg på 2,5 år, og er kjempefornøyd. Jeg har hatt lite problemer. Blir dårlig når jeg spiser for mye fett og sukker. Kan smake på kake el men klarer ikke spise noe særlig av det uten å bli kvalm. Har fått et helt nytt forhold til mat, jeg spiser fordi jeg må, har ingen trang til å frotse slik jeg gjorde før. Veldig veldig glad jeg tok operasjonen, men det har vært mye jobbing og tidvis vanskelig å endre hele forholdet jeg hadde til mat. Anonymous poster hash: f65b3...989
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Hos hvilken lege? Jeg vurderte det lenge, og drøftet med fastlegen. Men fra jeg bestemte meg for operasjon (privat, selvbekostet gastric sleeve) tok det vel rundt seks uker. Jeg hadde ingen legekonsultasjoner med klinikken før jeg kom dit for operasjonen, men var i kontakt med dem per telefon og tok noen prøver hos fastlegen. Anonymous poster hash: 219e3...323
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Ja, og jeg er veldig fornøyd, nå tre år senere. Gikk ned fra BMI på 36 til BMI på 22 første året, vært stabilt siden. Kan spise det jeg vil, men i veldig begrensede mengder, har tidvis måttet jobbe litt for å holde vekten oppe. Løshud...tja, noe. Jeg tenker ta en mageplastikk om noen år. Overarmer og lår kan jeg leve med, selv om de ikke er ekstremt faste i fisken, liksom. Anonymous poster hash: 219e3...323
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå