Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Jeg klarer ikke å drikke kaffe men elsker mokka-sjokolade 😂 Og i tillegg så kan jeg ikke fordra rømme men får jeg rømmegrøt og spekemat er jeg i himmelen 🙊  Anonymous poster hash: f3023...c0d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Jo. Av det du nevnte der så liker jeg kun kaffe og spekemat, ikke mokka sjokolade, rømme eller rømmegrøt.  Anonymous poster hash: 0b404...35c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Jeg liker ikke tomater, men spiser ketchup.. Â Liker og mokkasjokolade, men drikker ikke kaffe. Anonymous poster hash: b01e9...c89
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016  Jeg liker ikke tomater, men spiser ketchup..  Liker og mokkasjokolade, men drikker ikke kaffe.  Anonymous poster hash: b01e9...c89 Haha samme her! Glemte ketchup'en som er et must på pølser😊 Tomater derimot peller jeg bort 😂  Anonymous poster hash: f3023...c0d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Kanskje det rett og slett kommer av at jeg sukkeroholiker 😂 Kaffe med et lass med sukker-mokkasjokolade Rømme med et lass med sukker-rømmegrøt Tomat med et lass med sukker-ketchup 😂😂😂  Anonymous poster hash: f3023...c0d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 I barndommen var favorittbrusen Solo og Fanta. Samtidig brakk jeg meg av appelsinjuice.... Â Anonymous poster hash: 06a2f...49b
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #7 Skrevet 19. februar 2016 Jeg liker tomater, ketchup , makrell, peppermakrell osv, men makrell i tomat spyr jeg av. Vet ikke hva som er værst, utseendet eller lukten.  Anonymous poster hash: 0b404...35c
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #8 Skrevet 20. februar 2016 Men altså... Tomat og ketsjup smaker ikke det samme. Kaffe og mokkasjokolade smaker ikke det samme. Rømme og rømmegrøt smaker ikke det samme. Appelsinbrus og appelsinjuice smaker ikke det samme.  Mange av disse tingene har ikke en gang samme konsistens. Det er virkelig ikke pussig i det hele tatt.  Anonymous poster hash: 6d566...8a6
Yellow Brick Road Skrevet 20. februar 2016 #9 Skrevet 20. februar 2016 Nei, det er ikke det minste rart.  Jeg ser ingen smaksmessisg sammenheng mellom kaffe og mokkasjokolade eller rømme og rømmegrøt.  Det samme med appelsinjuice og sola/fanta - sola og fanta har inneholder vel ikke en dråpe appelsinjuice, og tomater og diverse tomatsauser av typen ketchup etc er da virkelig helt forskjellige ting.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #10 Skrevet 20. februar 2016 Nei, det er ikke det minste rart. Jeg ser ingen smaksmessisg sammenheng mellom kaffe og mokkasjokolade eller rømme og rømmegrøt. Det samme med appelsinjuice og sola/fanta - sola og fanta har inneholder vel ikke en dråpe appelsinjuice, og tomater og diverse tomatsauser av typen ketchup etc er da virkelig helt forskjellige ting. Men ihvertfall rømmegrøt består jo nesten bare av rømme! Så litt smaksmessig sammenheng bør det vel ha?  Anonymous poster hash: f3023...c0d
Pobie Skrevet 20. februar 2016 #11 Skrevet 20. februar 2016 Jeg liker ikke kaffi, men spiser is og sjokolade med kaffismak. Liker ikke tomater, men spiser ketchup. Liker ikke rømme, men liker rømmegrøt.
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #12 Skrevet 20. februar 2016 Jeg klarer ikke å drikke kaffe men elsker mokka-sjokolade Og i tillegg så kan jeg ikke fordra rømme men får jeg rømmegrøt og spekemat er jeg i himmelen  Anonymous poster hash: f3023...c0d   Nei, egentlig ikke. Det er jo ulike smaker, og ikke minst ulike konsistenser. Konsistens har mye å si for opplevelsen. Min mann brekker seg hvis han spiser smør i fast form, men smeltet er helt ok. Enda "rarere" er det at det går helt ok å spise fast smør med smakstilsetning, som krydder og hvitløk.  Anonymous poster hash: b2dca...605
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #13 Skrevet 20. februar 2016  Nei, det er ikke det minste rart. Jeg ser ingen smaksmessisg sammenheng mellom kaffe og mokkasjokolade eller rømme og rømmegrøt. Det samme med appelsinjuice og sola/fanta - sola og fanta har inneholder vel ikke en dråpe appelsinjuice, og tomater og diverse tomatsauser av typen ketchup etc er da virkelig helt forskjellige ting.Men ihvertfall rømmegrøt består jo nesten bare av rømme! Så litt smaksmessig sammenheng bør det vel ha? Anonymous poster hash: f3023...c0d Har du smakt rømme og rømmegrøt?  Anonymous poster hash: 6d566...8a6
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #14 Skrevet 20. februar 2016   Nei, det er ikke det minste rart. Jeg ser ingen smaksmessisg sammenheng mellom kaffe og mokkasjokolade eller rømme og rømmegrøt. Det samme med appelsinjuice og sola/fanta - sola og fanta har inneholder vel ikke en dråpe appelsinjuice, og tomater og diverse tomatsauser av typen ketchup etc er da virkelig helt forskjellige ting.Men ihvertfall rømmegrøt består jo nesten bare av rømme! Så litt smaksmessig sammenheng bør det vel ha? Anonymous poster hash: f3023...c0d Har du smakt rømme og rømmegrøt?  Anonymous poster hash: 6d566...8a6    Rømmegrøt har den samme syrligheten som rømme, men ellers synes jeg det smaker veldig forskjellig.  Anonymous poster hash: b2dca...605
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå