Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Så dere det komme, eller ble dere tatt helt på sengen? Jeg har selv en 2- åring. Klarer ikke å se for meg at han ender som mobbeoffer. Han er kul, tøff, sympatisk, pen, har humor etc Anonymous poster hash: 5ff57...0ea
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Ingen? Anonymous poster hash: 5ff57...0ea
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Har bare en 2-åring jeg også, men var mobbeoffer selv. Det var ganske opplagt egentlig, var veldig forsiktig og sjenert helt fra starten av, gjemte meg bak mamma når noen snakket til meg osv. Også var jeg overvektig fra 3-årsalderen i tillegg. Var vel et lett offer. Anonymous poster hash: 38ea5...205
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Tror du man bare slipper unna fordi man er kul og pen? Min datter ble mobbet. Hun startet på ny skole 9 år gammel. Hun er veldig pen, kul, sosial, sprudlende, snill og omsorgsfull. Hun var og en talentfull hip hop danser. Så ny skolestart gikk strålende, hun ble jo populær med en gang. Men det var ikke alle jentene, som likte at det kom en ny jente, som ble så populær og som alle guttene likte. Så de jobbet hardt lenge, og fikk med seg noen flere. Og de startet å mobbe. Nå tok vi tak i det hver gang, men de prøvde igjen og igjen, og det ble umiddelbart tatt tak i. Nå er datteren min 15 år, hun har ikke blitt direkte mobbet på ungdomsskolen. Men disse jentene sendere henne stygge blikk, og prater stygt om henne bak ryggen. Ingen av de går i klassen hennes. Så har jeg en sønn, som sliter litt med det sosiale, er ekstremt sår og var. Veldig forsiktig og rolig. Takler ikke å få kjeft, bli kaldt stygge ting, eller at noen er slemme mot han på noen som helst måte. Men han blir ikke mobbet, han har mange venner, og alle er greie mot han. Bare denne helgen så har han planer med forskjellige venner døgnet rundt hele helgen. Så tror man aldri kan vite, hvem som kommer til å oppleve mobbing eller ikke. Anonymous poster hash: 06467...46e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Vår sønn var veldig populær i barnehagen. Han er en veldig grei, omsorgsfull og utadvendt gutt. Men når han begynte på skolen slet han med å passe inn sosialt. Han er litt forsiktig av seg. Liker ikke voldsom lek og har ingen interesse for fotball. Alle de andre guttene spiller fotball i friminuttene. Gutten vår blir ikke mobbet, men har heller ikke fått noen venner på skolen. Trodde aldri det kom til å skje ettersom han var så utadvendt, men nå i 3. Klasse er han blitt stille, mye lei seg og venneløs. Anonymous poster hash: 89faa...3c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå