Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Fikk påvist lungebetennelse i dag etter å ha vært dårlig siden mandag. I kveld har formen vært riktig ille og jeg klarer nesten ikke å stå på bena en gang. Går bare rundt i hodet og er skikkelig tungpust innimellom. Fått apocilin 1g, 4x daglig samt Mycomyst 3x PR.dag. Klarer ikke å ta vare på barna og vil fort bli frisk igjen. Mannen hjelper til på sitt viss men skjønner ikke helt hvor dårlig jeg er. Hvor lenge tar det medisinene virker? Anonymous poster hash: 04a40...bcb
Plutselig_gravid Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Jeg ble frisk i løpet av en uke av mykoplasmaen. Følte meg egentlig ikke særlig syk i utgangspunktet, men ble ikke kvitt det uten penicillin . Min samboer og datter ble "dausjuk" og hanglet i ukesvis. Datter endte på sykehuset ca 2 uker. Det tok flere mnd før hosten ga seg og energien kom tilbake for fullt.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Fikk påvist lungebetennelse i dag etter å ha vært dårlig siden mandag. I kveld har formen vært riktig ille og jeg klarer nesten ikke å stå på bena en gang. Går bare rundt i hodet og er skikkelig tungpust innimellom. Fått apocilin 1g, 4x daglig samt Mycomyst 3x PR.dag. Klarer ikke å ta vare på barna og vil fort bli frisk igjen. Mannen hjelper til på sitt viss men skjønner ikke helt hvor dårlig jeg er. Hvor lenge tar det medisinene virker? Anonymous poster hash: 04a40...bcb Jeg brukte 10 uker, men det var uten antibiotika. Tror du må regne med deg går noen dager, fire-fem. Du bør virkelig legge deg ned og hvile. Man skal ikke spøke med lungebetennelse. Barna tåler at det går på skjeve noen dager dersom mannen ikke våkner opp og forstår at du er veldig syk og medtatt nå. Anonymous poster hash: bb701...5a2
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Flere uker? Også jeg som hadde håpet på jobb på mandag igjen😱 Hadde håpet medisinen skulle virke superraskt. HI Anonymous poster hash: 04a40...bcb
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 Flere uker? Også jeg som hadde håpet på jobb på mandag igjen😱 Hadde håpet medisinen skulle virke superraskt. HI Anonymous poster hash: 04a40...bcb Veldig veldig tvilsomt at du går på jobb mandag. Men det kan jo skje . Uansett må du være forberedt på å føle deg redusert en lang periode. Anonymous poster hash: bb701...5a2
It's all about me Skrevet 19. februar 2016 #7 Skrevet 19. februar 2016 Den kjapeste runden ble jeg kvitt i overkant av 2 uker. Ellers bruker jeg en 3-4 uker på å komme til hektene igjen.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #8 Skrevet 19. februar 2016 Det tok sin tid,noen uker meeen det jeg ikke regnet med er effekten etterpå. Min immunitet var totalt ødelagt. Enhver virus som kom min vei,åja jeg fikk den,influenza you name it. Jeg ble mye syk det året og brukte tiden april-sept til å få opp immunitet. Den ble bedre og i den neste sesongen var jeg ikke så syk. Anonymous poster hash: 02cc0...7cc
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #9 Skrevet 19. februar 2016 Har hatt det 2 ganger, og begge gangene var jeg vel frisk etter 5 dager. Men i fjor hadde jeg bronkitt, da var jeg syk i 4 uker. Anonymous poster hash: 7d47d...27c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå