Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Jeg har søkt på universitet i England og til min store glede har jeg kommet inn på ett av universitetene! Noen her som har studert i England som kan gi meg noen råd? Eller dele deres erfaringer? Anonymous poster hash: 90c82...fc6
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Jeg har søkt på universitet i England og til min store glede har jeg kommet inn på ett av universitetene! Noen her som har studert i England som kan gi meg noen råd? Eller dele deres erfaringer? Anonymous poster hash: 90c82...fc6 Jeg har studert (og studerer fortsatt) i England, men det er vanskelig å gi deg råd, eller i det hele tatt vite om jeg kan gi deg noen råd, hvis du ikke er litt mer spesifikk. Anonymous poster hash: 4e95e...076
Tipp topp Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Jeg har også studert i England. Hvor skal du studere og hva trenger du råd om?
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 England har mange universiteter så du må nok være mer spesifikk. Tok en kjapp søk og det er 106 i England alene og 130 i SB, så det vil nok ikke skade å opplyse hvor du skal og hva slags råd du ønsker Anonymous poster hash: fc989...6e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå