Gå til innhold

Ville dere gitt 8,5 mill for denne boligen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde aldri brukt så mye penger på bolig i Tromsø! I Oslo/Bærum kunne jeg vurdert det derimot.

Anonymous poster hash: 68c8c...9aa

Skrevet

Nå vet ikke jeg noe om beliggenheten her, men jeg hadde ikke betalt det her i alle fall (Bergen, ganske dyrt her også). Det så ut som det var litt lavt under taket, og en merkelig løsning på kjøkkenet med den søylegreia midt på gulvet. Ellers ganske fint hus,men ikke noe eksepsjonelt. Jeg forventer i alle fall litt wow-faktor til den prisen.

Skrevet

Hadde gjort det for vaskerommet alene ;)

Anonymous poster hash: 2c1aa...a2c

Skrevet

Nei!

Anonymous poster hash: 3841b...ca3

Skrevet

Det var eit stort, romsleg og samstundes koseleg hus synes eg, og veldig sentralt ser det ut til?  Vi hadde ikkje hatt så mykje pengar å bruke på hus, men utleigedelen vil nok betale ein del tilbake.

Skrevet

Nei! Ser jo ut som taket kommer ned over hodet på man i stua! Utleiedelen var finere jo! Flott vaskerom men det var det...

Anonymous poster hash: e0f49...7a3

Skrevet

Huff nei

Anonymous poster hash: abb3a...60d

Skrevet

Jeg hadde aldri, aldri, aldri betalt så mye for det huset!! Ever!

Anonymous poster hash: 3f7be...d74

Skrevet

Kanskje ikke for det huset, men dersom jeg hadde råd, og det var mitt drømmehus.. Lett!! 😄😃

Skrevet

Hadde gjort det for vaskerommet alene ;)

Anonymous poster hash: 2c1aa...a2c

Haha,tenkte akkurat det samme da jeg bladde gjennom bildene😁

Anonymous poster hash: 012b7...7b6

Skrevet

Hva er normale priser i området? Og hva viser tilstandsrapporten? Noe som må gjøres?

Skrevet

Nei!

Anonymous poster hash: 73256...cc5

Skrevet

Nei.

Anonymous poster hash: 8b839...699

Skrevet

Nei, syns det var en stiv pris for et ganske ordinert hus.

Skrevet

Nei, syns det er ille nok at vi kanskje må ut med 3,5 mill for hus her vi bor. Jeg hadde aldri flyttet til Tromsø, og banken hadde aldri latt oss få lån på en slik sum heller.

Anonymous poster hash: dde0a...10c

Skrevet

Dette er en ganske billig bolig i forhold til hva de koster her nede(Bærum), så synes ikke det var dyrt

Anonymous poster hash: 4f6a6...224

Skrevet

Den var solgt til 5.3 i 2013 hvis Finn har rett. Det er en relativt gammel bolig hvor dere mest sannsynligvis vil få mye vedlikehold i årene fremover. Til den prisen kan dere nok kjøpe tomt og bygge hus selv. Er nok enig med mannen din der ja. Pen bolig, men ikke 8.3 mill pen

Skrevet

Huset er fra 1961, ville aldri betalt då mye for et gammelt hus, selv om det er renovert.

Anonymous poster hash: 8f84f...a51

Skrevet

Flott beliggenhet, men jeg likte ikke selve huset. Små soverom, også.

Skrevet

Ikke i ville helvete.

Men ler meg fillete av disse meglerne som skal være kreative i beskrivelsene sine. "Lysinngang", hva slags ord er det? Og kjøkkenet er beskrevet som både "grovkjøkken" (?!?) og "fint kjøkken". Hva faen er grovkjøkken for noe?

Anonymous poster hash: 6d69a...d81

Skrevet

Ikke i ville helvete.

Men ler meg fillete av disse meglerne som skal være kreative i beskrivelsene sine. "Lysinngang", hva slags ord er det? Og kjøkkenet er beskrevet som både "grovkjøkken" (?!?) og "fint kjøkken". Hva faen er grovkjøkken for noe?

Anonymous poster hash: 6d69a...d81

Grovkjøkken er jo ikke akkurat et kreativt begrep, da. Blir litt som å si at "vindfang" er kreativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...