Gå til innhold

Avføringstabletter som "slanking"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste om hun bloggeren som hadde misbrukt avførigstabletter for å gå ned i vekt, og ble litt nysgjerrig. Da jeg hadde forstoppelse etter jul skulle jeg ta tabletter. Leste på pakken at det tar 6-8t før de virker.. Jeg droppet det, fordi jeg var redd for eventuelle smerter pga tablettene. Men hvis hun bloggeren brukte tabletter som trenger så mange timer for å virke, så er vel alt fett ol tatt opp i kroppen lenge før tablettene får det ut? Skjønte ikke helt jeg..

Anonymous poster hash: f80b5...d86

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er bare tull! Man ødelegger hele tarmsystemet og blir avhengi av tabletter. Maten går muligens noe fortere igjennom, men næringsstoffer og fett tas opp uansett.

Anonymous poster hash: ea0ed...4f8

Skrevet

Leste om hun bloggeren som hadde misbrukt avførigstabletter for å gå ned i vekt, og ble litt nysgjerrig. Da jeg hadde forstoppelse etter jul skulle jeg ta tabletter. Leste på pakken at det tar 6-8t før de virker.. Jeg droppet det, fordi jeg var redd for eventuelle smerter pga tablettene. Men hvis hun bloggeren brukte tabletter som trenger så mange timer for å virke, så er vel alt fett ol tatt opp i kroppen lenge før tablettene får det ut? Skjønte ikke helt jeg..

Anonymous poster hash: f80b5...d86

De som blir avhengig av de, dør som regel unge, de går glipp av ufattelig mye næringsstoffer

Anonymous poster hash: 84a94...09d

Skrevet

Etter en halvtime er det meste tatt opp av tarmene.

Jeg har tatt avføringsmiddel etter opphold i usa som bare stopper magen helt. Det er helt forjævlig!!! Å bli vant til slike piller må bety at tarmene er fucka

Anonymous poster hash: 2c56e...934

Skrevet

Jeg skjønner ikke at noen utsetter seg for det frivillig hvis det ikke er absolutt nødvendig. Jeg har brukt det noen ganger, og jeg blir helt for jævlig dårlig. Kaldsvetter og holder på å svime av, så vidt jeg klarer og sitte på doen. I tillegg så er jeg ikke ferdig etter en runde på do

Anonymous poster hash: 42c43...37d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...