Gå til innhold

Lifesum

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere erfarne lifesum-brukere, er det verdt pengene? Jeg har akkurat begynt å bruke den, og syns foreløpig det virker bra. Men hvis jeg har skjønt det rett, må jeg betale etter de tre første dagene. Er det verdt det? Funker det? Går dere ned i vekt?

Anonymous poster hash: 7ec59...c70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler ikke noe. Det er vel bare hvis du skal ha den utvidede versjonen. Funker gull uten, altså.

Skrevet

Du må ikke betale. Går fint å bare bruke gratisversjonen, men du får jo mye mer detaljert informasjon om du har betalversjonen. Men skal du bare telle kalorier er gratisversjonen helt flott

Anonymous poster hash: 07ba7...c80

Skrevet

Du må ikke betale. Går fint å bare bruke gratisversjonen, men du får jo mye mer detaljert informasjon om du har betalversjonen. Men skal du bare telle kalorier er gratisversjonen helt flott

Skrevet

Ok!

Takk for svar, dere. Jeg trodde gratisversjonen bare varte i tre dager, jeg. Da fortsetter jeg bare som nå. Men funker det da? Går dere ned i vekt? HI

Skrevet

Ok!

Takk for svar, dere. Jeg trodde gratisversjonen bare varte i tre dager, jeg. Da fortsetter jeg bare som nå. Men funker det da? Går dere ned i vekt? HI

Funker på meg :) gått ned fra 88 til 70 kilo. Startet i september. Høyde 170. Har aldri gått under 1600 kcal.

Skrevet

Ok!

Takk for svar, dere. Jeg trodde gratisversjonen bare varte i tre dager, jeg. Da fortsetter jeg bare som nå. Men funker det da? Går dere ned i vekt? HIAnonymous poster hash: 7ec59...c70

Funker på meg :) gått ned fra 88 til 70 kilo. Startet i september. Høyde 170. Har aldri gått under 1600 kcal. Anonymous poster hash: 07ba7...c80

Wow, imponerende! Du er rå! Krysser fingrene, og håper jeg er like flink. :) HI

Skrevet

Ok!

Takk for svar, dere. Jeg trodde gratisversjonen bare varte i tre dager, jeg. Da fortsetter jeg bare som nå. Men funker det da? Går dere ned i vekt? HIAnonymous poster hash: 7ec59...c70

Funker på meg :) gått ned fra 88 til 70 kilo. Startet i september. Høyde 170. Har aldri gått under 1600 kcal. Anonymous poster hash: 07ba7...c80

3 kilo er vel ikke noe å ta helt av for?? Det jan man jo gå opp og ned på få dager alt ettersom hvor mye vann man har i kroppen. Lifesum funker fint til å telle kalorier, men det er ikke Lifesum som gjør at du evt går ned i velt, det er et bevisst forhold til hvor mye du tar inn i forhold til hvor mye du bruker av kalorier og energi.

Anonymous poster hash: c48c7...a2e

Skrevet

Ok!

Tusen takk 😀 Det er så deilig å være fastere i fisken og nydelig å kunne gå i oppoverbakke uten å bli utslitt:) du klarer det du også! Ikke nekt deg noe, men prioriter grønnsaker og protein foran alt;) 💪🏼💃🏼

Skrevet

Ok!

Wow, imponerende! Du er rå! Krysser fingrene, og håper jeg er like flink. :) HIAnonymous poster hash: 7ec59...c70

3 kilo er vel ikke noe å ta helt av for?? Det jan man jo gå opp og ned på få dager alt ettersom hvor mye vann man har i kroppen. Lifesum funker fint til å telle kalorier, men det er ikke Lifesum som gjør at du evt går ned i velt, det er et bevisst forhold til hvor mye du tar inn i forhold til hvor mye du bruker av kalorier og energi.Anonymous poster hash: c48c7...a2e

88-70 er meg bekjent 18 kg, ikke 3... Og det må jeg vel få lov til å synes er imponerende?

Joda, jeg vet at ikke appen tryller meg ned i vekt, men frem til nå har den gjort noe med motivasjonen min. Det er gøy og interessant å se hvor mange kalorier jeg spiser. Jeg har til nå fått en og annen aha-opplevelse, f.eks at kaviar er veldig kaloririkt, og at et fullt tacoskjell med grønnsaker og kjøtt ikke er så ille som jeg trodde.

Jeg har faktisk litt trua nå! HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...