Gå til innhold

Svarer dere på snapper?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke... noen svarer alltid, andre svarer aldri. Hva er etiketten her?

 

Anonymous poster hash: 65ad3...b9b

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer an på hvem det er fra. Men som oftest svarer jeg ikke med mindre det er et spørsmål der

Skrevet

Ofte ja:)

 

Anonymous poster hash: cc0f6...697

Skrevet

Kommer helt an på innholdet, men svarer om det er noe det føles naturlig å svare på

Skrevet

Stort sett ja. De fleste svarer på mine også.

 

Anonymous poster hash: d8f28...a6c

Skrevet

Av og til

 

Anonymous poster hash: 0083a...9ce

Skrevet

Av og til, kommer egentlig helt an på innholdet

 

Anonymous poster hash: 8d157...f32

Skrevet

Syns det er merkelig det dere svarer.

Jeg laget en tråd en gang om at jeg var lei meg for at de aldri svare. .. fikk til svar her at jeg var helt ute som forventet svar..

 

Anonymous poster hash: 6ec66...566

Skrevet

Syns det er merkelig det dere svarer.

Jeg laget en tråd en gang om at jeg var lei meg for at de aldri svare. .. fikk til svar her at jeg var helt ute som forventet svar..

 

Anonymous poster hash: 6ec66...566

Eg svarar om det passar seg sånn og eg har noko fornuftig å kome med. Kjem heilt anna på snappen eg får. Forventer aldri svar. Får meir svar sjølv om eg svarar på snapper har eg merka meg (ikkje så rart kanskje)

Skrevet

Syns det er merkelig det dere svarer.

Jeg laget en tråd en gang om at jeg var lei meg for at de aldri svare. .. fikk til svar her at jeg var helt ute som forventet svar..

 

Anonymous poster hash: 6ec66...566

Er det så rart da? Det er det ikke sikkert samme menneskene svaret nå som i din tråd...

Og det er rart å bli lei seg når man ikke får svar på snap. Ofte får jeg snap av unger, ut på tur, middag osv.. Hva skal man liksom svare på slike?

 

Anonymous poster hash: 3d85d...4d1

Skrevet

Syns det er merkelig det dere svarer.

Jeg laget en tråd en gang om at jeg var lei meg for at de aldri svare. .. fikk til svar her at jeg var helt ute som forventet svar..

 

Anonymous poster hash: 6ec66...566

Men man kan ikke forvente svar.

Dersom ei venninne snapper et bilde av seg selv eller mat er det ikke så mye å lure på. Får jeg et bilde av "er på tog/båt-tur" kan jeg svare med "Så artig, hvor skal du" eller "hvem er du tur med". Altså; det avhenger av bildet.

 

 

 

Anonymous poster hash: eeb74...9ca

Skrevet

Svarer på de det faller naturlig å svare på.

 

Anonymous poster hash: 5cca4...040

Skrevet

Det hender at jeg gjør ja.

 

Anonymous poster hash: 86d9a...c7f

Skrevet

Jeg svarer sjelden. Ingenting å svare på liksom.

 

Anonymous poster hash: fcfdb...664

Skrevet

Nja... Sjeldent egentlig... Hvis det er noe spesielt jeg må kommentere, så svarer jeg. Får like sjeldent svar tilbake. Ofte de samme 2-3 personene som kommenteres og svarer tilbake.

 

Anonymous poster hash: 8bfe8...185

Skrevet

Tror ikke folk forventer svar på snap. Det er som å vise små glimt av hverdagen sin. Man kommenterer jo ikke alt som skjer når man er sammen heller. Jeg kommenterer/svarer av og til.

 

Synes forresten det er en uting å spørre om ting på snap. Bilder forsvinner og man glemmer. Spør heller om jeg vil komme på lunsj eller om du kan ta en tur på melding... 😉

 

Anonymous poster hash: b6da4...b71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...