Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Jeg har blitt syk og trenger tilsyn 🤒 Egentlig skulle mamma passe meg men hun har dratt på heisatur til syden med elskeren fra Jevnaker 😟 Men mannen har tilbudt seg å passe meg. Er det forsvarlig tror dere?  Anonymous poster hash: 97a63...ae8
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Det går helt fint bare han tar med ullpledd, varm toddy og en trygg armkrok Anonymous poster hash: d11c3...663
Monajenten Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Litt usikker. Kommer an på om mannen parkerer bilen i riktig garasje før han kommer, tar med hyllebærsaft og har kjøpt nye sametruser til deg. Fikser han det, er det innafor🤓
Elsker livet Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Nå vet ikke jeg hvor mye mannen din kan, og hvor syk du er, men jeg tror nok det er tryggest å ringe hjemmesykepleien. De kan hjelpe deg med kateterisering, knuse tabletter, rulle opp håret, smøre brødskiver, gi øyedråper m.m. Tviler på mannen din kan det, han er nok for ung og uerfaren.
Mamma til 2 søte Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Jeg ville vært skeptisk. Ville nok hørt med en mann som var nærmere 35.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 Kommer an på mannen. Min far passet ofte min mor i den alderen, men det var jo en annen tid. Det er du som kjenner din mann best, men tipper noen timer går bra!  Anonymous poster hash: 74e8a...03d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #7 Skrevet 19. februar 2016 På dagtid ja til nød. Men ikke på kvelden 😳  Anonymous poster hash: 44a45...dc8
Guttemamman:-) Skrevet 19. februar 2016 #8 Skrevet 19. februar 2016 Er du i form til å gjennomføre en brannøvelse først da? Sånn at du vet hvordan han evt reagerer hvis det skulle oppstå brann!!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #9 Skrevet 19. februar 2016 Nei, er du gal? Kvinner på 33. er kjent for å fra trassanfall.. Hvordan skal mann 39 takle dette når han er alene?   Jeg ville meldt moren din til voksenvernet.. Anonymous poster hash: 91a88...dfd
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #10 Skrevet 20. februar 2016 Med mindre han heter Toril, burde du aldri ha han i hus ved sykdom  Anonymous poster hash: 19c85...ba8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå