Gå til innhold

Fått lungebetennelse- og mannnen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mener han var like dårlig da han hadde influensa forrige helg og jeg var borte i 6 timer på jobb.

Orker ikke krangle med han men hallo! Sitter/ ligger her og sliter med å puste pga slim på lungene så klager han over at bordet ikke er tatt av😡 Han skal bort å se på ny bil i morgen og mente jeg fint måtte klare å ta meg av barna på 2,5 og 5 år i flere timer.

Forbaska usympatiske mann!

Sa jeg skulle høre med mora hans om hjelp og da fikk pipa en annen låt. Da sendte han plutselig melding til barnevakten og mente vi heller kunne betale henne litt for å passe barna.

Måtte bare få ut litt guffe😤

Anonymous poster hash: 392ca...9a6

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Mener han var like dårlig da han hadde influensa forrige helg og jeg var borte i 6 timer på jobb.

Orker ikke krangle med han men hallo! Sitter/ ligger her og sliter med å puste pga slim på lungene så klager han over at bordet ikke er tatt av😡 Han skal bort å se på ny bil i morgen og mente jeg fint måtte klare å ta meg av barna på 2,5 og 5 år i flere timer.

Forbaska usympatiske mann!

Sa jeg skulle høre med mora hans om hjelp og da fikk pipa en annen låt. Da sendte han plutselig melding til barnevakten og mente vi heller kunne betale henne litt for å passe barna.

Måtte bare få ut litt guffe😤

Anonymous poster hash: 392ca...9a6

Dust... Glad jeg har en samboer med et blikk litt utenfor sin egen navle!

Skrevet

Godt mulig jeg også hadde gitt tilbake med samme mynt hvis jeg måtte passet barn i 6 timer, mens jeg var sengeliggende med influensa. Men kanskje det var menflu han hadde og ikke influensa? :-P

Anonymous poster hash: 0711c...621

Skrevet

Takk gud for at jeg har en mann som seg fri i 14 dager da jeg var alvorlig syk av Mykoplasmalungebetennelse for noen år siden.  Trodde seriøst at jeg skulle dø. ( Ja jeg ble hardt rammet :/ )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...