Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Jeg kjeder meg i hjel på jobben. Regnskap. Men aner ikke hva jeg vil. Vet bare at 30 år til i denne bransjen.... Aiaiaiaiai. Hva jobber du med som føler at jobben er givende og meningsfylt? Anonymous poster hash: 17805...239
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Jeg jobber med musikk, og det er en stor glede hver dag, selv om det er trått innimellom det også. Hva er du flink til, da? Hva brenner du for, hva er hobbyene dine? Anonymous poster hash: a08b1...a6c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Jeg jobber som pp-rådgiver. Trives veldig godt. Varierte og utfordrende oppgaver med relativt god lønn til å være ansatt i kommunen. Anonymous poster hash: f746c...4eb
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Jobber på akutt- og mottaksteam i barneverntjenesten. Tror all jobb blir kjedelig etter dette. Trives veldig godt. Variert, uforutsigbart, mentalt og faglig utfordrende, spennende og en dæsj med adrenalinkick beskriver min arbeidsuke. Anonymous poster hash: 44fd0...2af
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Voksenpsykiatri, har spesialisert meg på psykoselidelser. Ingen dager er like, en møter hopevis av fantastiske mennesker. Samarbeider tett med andre instanser som f.eks politi og barnevern. En må være svært fleksibel og løsningsorientert for å trives. En fantastisk og spennende jobb, for meg er den perfekt Anonymous poster hash: 60dc5...ba9
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 Er intensivsykepleier. På hjerteovervåkning. I dag rykket jeg ut på hjertestans og reddet liv! Jeg eksker jobben min😄 Anonymous poster hash: 45f45...8d3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #7 Skrevet 19. februar 2016 Jeg kjeder meg i hjel på jobben. Regnskap. Men aner ikke hva jeg vil. Vet bare at 30 år til i denne bransjen.... Aiaiaiaiai. Hva jobber du med som føler at jobben er givende og meningsfylt? Anonymous poster hash: 17805...239 Jeg er sykepleier og jobber på AMK sentral ( 113) og i ambulanse. Hektisk og spennende hverdag. Redder ofte liv, takknemmelige pasienter og pårørende. Men opplever også det motsatte. Det tristeste av det triste og tragedier. Misfornøyde pasienter. Så det er begge deler. Stortrives egentlig veldig, men jeg kunne tenkt meg noe annet. Mye tøffe situasjoner en står opp i. Og har jobbet med akuttmedisin i 15 år nå. I tillegg jobbe helg og helligdager. Så anbefales egentlig ikke. Problemet er at jeg ikke vil gå mere skole, og ei heller gå ned i lønn. Heldigvis skal jeg være hjemme et år med baby snart😍 Anonymous poster hash: 27121...08d
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #8 Skrevet 19. februar 2016 Er intensivsykepleier. På hjerteovervåkning. I dag rykket jeg ut på hjertestans og reddet liv! Jeg eksker jobben min😄 Anonymous poster hash: 45f45...8d3 Eksker, faktisk😂 Anonymous poster hash: 45f45...8d3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #9 Skrevet 19. februar 2016 Er lærer på ungdomstrinnet. En spennende, utfordrende og givende jobb. Anonymous poster hash: 6544e...cd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå