Gå til innhold

Konfirmasjon og invitasjon. Hvor tidlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har konfirmant i september. Tenker ikke å levere ut allrede altså ;-) men hvor tidlig er normalt å levere ut invitasjoner? Konfirmasjonen er bare fire uker etter vi kommer hjem fra ferie og vi er borte i fire uker. Mai? Er det tidlig?

Anonymous poster hash: 9fef9...648

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par mnd før tenker jeg kan være greit. Er det mange som kommer langveis fra så kan de jo få vite dato osv slik at de er klar over det. Jeg skal i konf. i mai, men har fortsatt ikke fått invitasjon. Har bare fått vite datoen.

Anonymous poster hash: 6e71f...641

Skrevet

Vi fikk nettopp invitasjon til konf. i mai. Men har visst datoen i sikkert et halvt år.

Skrevet

Vi har endel tilreisende som må ta fri fra jobb...tenker vi satser på mai siden det er sommer midt i.

HI

Skrevet

Vi har endel tilreisende som må ta fri fra jobb...tenker vi satser på mai siden det er sommer midt i.

HI

Det er vel uvanlig å ha konfirmasjon i september?  Derfor tenker jeg at det er greit å sende ut invitasjon i god tid, ikke sikkert alle er klar over det.

Anonymous poster hash: f31c7...131

Skrevet

Mai går fint tenker jeg, konfirmasjon er vel ikke noe man glemmer fordi man har fått invitasjon for tidlig. :P Hvis noen må ta fly så er det greit å få bestilt tidlig også.

Vi skal i to konfirmasjoner i mai, har fått invitasjon til den ene men ikke den andre.

Anonymous poster hash: a951d...f07
Skrevet

Når dere skal ha i september ville jeg kanskje sendt ut en sms om ikke så lenge. Alle vet jo hvilket år poden din skal ha konfirmasjon, og de fleste tenker nok at det blir i april/mai. Og gjerne sjekker de med kirka eller hum.et.forbundet om når de skal ha, og reserver helga litt.

I hvert fall gjør folk det i min familie. Man vet jo ofte at man blir invitert, og selve invitasjonen er jo bare en formell bekreftelse om du skjønner hva jeg mener.

Anonymous poster hash: 8460e...029

Skrevet

Må det sendes ut invitasjon? Det har aldri jeg fått i min familie. Vi får bare muntlig beskjed når vi treffes eller per telefon om at vi er invitert og hvilken dato det er.

Men dersom dere skal sende ut invitasjon, tenker jeg den bør komme i juni. Og at de som skal reise langveis fra bør få beskjed på telefon/SMS enda tidligere slik at de kan ordne seg flybilletter, overnatting osv.

Anonymous poster hash: 0e553...8fc

Skrevet

vi fikk innbydelse den 7 februar, og han skal konfirmers den 8 eller 9 mai :) er i alle fall en lørdag, er borglig

Skrevet

Jeg har alt gitt beskjed til familien om dato for komf i 2017!

Mange tilreisende.

Invitasjon får de senere!

Anonymous poster hash: a8ece...33b

Skrevet

HI

Det er vel uvanlig å ha konfirmasjon i september? Derfor tenker jeg at det er greit å sende ut invitasjon i god tid, ikke sikkert alle er klar over det.

Uvanlig? Du tenker man bestemmer det selv?

Vi har og konfirmasjon i begynnelsen av september. Tenker vi leverer ut i juni. Ingen tilreisende.

Anonymous poster hash: b0f3e...bcb

Skrevet

HI

Det er vel uvanlig å ha konfirmasjon i september? Derfor tenker jeg at det er greit å sende ut invitasjon i god tid, ikke sikkert alle er klar over det.

Vi har og konfirmasjon i begynnelsen av september. Tenker vi leverer ut i juni. Ingen tilreisende.

Det er vel nettopp fordi man ikke bestemmer det selv at det er uvanlig? :P

Anonymous poster hash: a951d...f07

Skrevet

HI

Nei, det tenkte jeg ikke. Har aldri hørt om noen som har konfirmasjon på høsten før. Du trenger ikke skyte meg for det

Skrevet

HI

Nei, det tenkte jeg ikke. Har aldri hørt om noen som har konfirmasjon på høsten før. Du trenger ikke skyte meg for det

Vi bor i en stor by. Mange konfirmanter og mange kirker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...