Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Dette er mitt 3. Svangerskap. På oul fint vi ut at morkaken loggen foran på magen. Jordmor sier at det derfor er vanskeligere for meg å kjenne spark. Men, jeg har kjent spart siden uke 12. Er nå i uke 19, man kan kjenne spark på utsiden. Babyen var veldig aktiv på ultralyden, da vi var der i uke 17+6. Babyen, hun sparket til og med til ultralydutstyret til jordmoren slik at hun mistet litt taket. Noen som har opplevd dette før? Kjenne liv så tidlig på innsiden, og på utsiden, når morkaken liggen midt på, og dekker mellom babyen og magen? Anonymous poster hash: fc636...144
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Herregud, skrivefeil. På oul fant vi ut at morkaken ligger foran magen. Anonymous poster hash: fc636...144
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Dette er mitt 3. Svangerskap. På oul fint vi ut at morkaken loggen foran på magen. Jordmor sier at det derfor er vanskeligere for meg å kjenne spark. Men, jeg har kjent spart siden uke 12. Er nå i uke 19, man kan kjenne spark på utsiden. Babyen var veldig aktiv på ultralyden, da vi var der i uke 17+6. Babyen, hun sparket til og med til ultralydutstyret til jordmoren slik at hun mistet litt taket. Noen som har opplevd dette før? Kjenne liv så tidlig på innsiden, og på utsiden, når morkaken liggen midt på, og dekker mellom babyen og magen? Anonymous poster hash: fc636...144 Begge sv.skap med morkake foran. Første kjente heg liv fra uke 16 ca, spark utenfra noen uker etter. Med første liv fra uke 12 og kjente utenpå magen fra ca uke 17-19. Har mye flesk . Anonymous poster hash: 92220...c59
TPK Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Samme her, tredje barnet. Kjente spark fra uke 12 helt nede, morkaken lå ikke så langt ned sa de. Men kjente ikke i øverste del eller utenpå før uke 19/20.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 Jepp. 2. svangerskap lå morkaken foran på magen - kjente de første sparkene uke 12/13, tydelig utenpå noen uker senere. Men sparkene kjentes svakere akkurat ved navleområdet hvor morkaken lå, men fortsatt tydelige. Anonymous poster hash: 99abd...eb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå