Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Gleder meg sånn! Det gjør jeg hver gang jeg skal trene, for det er så utrolig gøy og deilig, og ettepå føler man seg helt på toppen av verden. Flere som elsker treningen sin? Anonymous poster hash: ce629...bb9
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Jeg gjør! gleder meg alltid, i større og mindre grad! Derfor trener jeg omtrent hver eneste dag også Anonymous poster hash: 2ad73...252
Gustav Klitt Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Nei, i dag skal jeg bare ligge på sofaen og spise.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Gruer meg alltid, ofte flere dager i forveien, men er så DEILIG når det er gjort, så kunne ikke levd uten. Storrengjøring av hode og tanker rett og slett. Anonymous poster hash: 9cc4c...88a
TPK Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Jeg har akkurat trent! Ikke sååå gøy der og da, men føler meg ganske bra nå ja 😃
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 Sola skinner,- og det meste av isen er forsvunnet og der det var dypsnø er det bart. Så ja, gleder meg til jeg kommer meg ut, men samtidig er jeg fryktelig sliten etter og ha vært på jobb fra 0500 i dag. SÅ kjenner det hadde vært godt og finne sofaen..... Sitter og venter på support nå, derfor jeg henger her inne,- så rekker jeg forhåpentligvis dra hjem kl 1430,- før jeg må innom skole og butikk på vei hjem..... Men jeg vet at når jeg er ute, så er det helt ok,- og den følelsen etterpå, nydusja,- foran ovnen med bena i sofaen og alle klar for helg,- den følelsen er uvurdelig!!! legger jeg meg på sofaen, sovner jeg,- og må bryte meg opp for og starte tacolaging,- og kommer til og føle meg energilaus og lat resten av kvelden...Har da gjort det også (for mange) noen gang.... Så ja, gleder med til og trene, selv om jeg akkurat nå gruer meg bittelitt.... Anonymous poster hash: 0b284...bc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå