Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Noen har gjort det? Angrer dere? Anonymous poster hash: 2f1af...12e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Har to tenåringsgutter som sier du ikke må finne på å gjøre det, de sier åtteren er bedre. Men søsteren min har oppgradert og er fornøyd, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre 😉 Anonymous poster hash: 4d2af...ff8
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Alltid tror folk at den nye versjonen er dårligere. Dette henger sammen med at feks. spillutviklere, allerede tilpasset alle spillene sine til eldre versjoner av windows. Men selvsagt er den nye versjonen bedre, og når det gjelder windows 10, så er den vesentlig raskere en 8, og mye mer oversiktlig. Konklusjon er, om du ikke bruker pcen til å spille eldre spill, så bør du oppgradere. Anonymous poster hash: 221af...e40
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Jeg foretrekker 10 over 8, men savner virkelig 7. Anonymous poster hash: 95435...ae6
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 10 er utrolig mye enklere i bruk enn 8 Anonymous poster hash: 1fff4...eac
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 Det er blitt gjort her på jobb og jeg liker den ikke. Men så liker jeg ikke windows i det hele tatt. Bruker selv chrome Anonymous poster hash: 28635...853
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #7 Skrevet 19. februar 2016 Det er blitt gjort her på jobb og jeg liker den ikke. Men så liker jeg ikke windows i det hele tatt. Bruker selv chrome Anonymous poster hash: 28635...853 Windows er et operativsystem, chrome er en nettleser. Forveksler du med Explorer kanskje? Det er også en nettleser. Anonymous poster hash: 64deb...7f3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #8 Skrevet 19. februar 2016 Det er blitt gjort her på jobb og jeg liker den ikke. Men så liker jeg ikke windows i det hele tatt. Bruker selv chrome Anonymous poster hash: 28635...853 Chrome operativsystem? Anonymous poster hash: 1fff4...eac
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #9 Skrevet 19. februar 2016 Data ansvarlig på jobb sier IKKE nr 10 Han anbefaler nr 7 Anonymous poster hash: e2f2d...ec6
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #10 Skrevet 19. februar 2016 Det er blitt gjort her på jobb og jeg liker den ikke. Men så liker jeg ikke windows i det hele tatt. Bruker selv chrome Anonymous poster hash: 28635...853 *fnis* Anonymous poster hash: 2157b...468
moota m storebror&lillebror Skrevet 19. februar 2016 #11 Skrevet 19. februar 2016 Jeg hadde aldri gjort det dersom jeg ikke måtte!! Jeg hater windows 10 og for min del er det ikke raskere i det hele tatt!!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #12 Skrevet 19. februar 2016 Jeg tviholder på 7 til maskina kræsjer. Og kommer til å kjøpe 7 til neste. (Kjøpe på nett) Finnes ikke noe beste enn 7!!!! Anonymous poster hash: d8e05...8a8
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #13 Skrevet 19. februar 2016 Maskinen min ble tvangsoppdatert her å jeg savner 7! Win10 er tungvint og klumsete! Anonymous poster hash: efaa3...c72
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #14 Skrevet 19. februar 2016 Ser det mange som prøver å tviholde på det gamle. Lær dere heller hvordan dere skal bruke Windows 10, så vil dere elske det. Windows 7 er jo utdatert, 7-8 år gammelt gammelt operativsystem. På tide å lære seg dagens systemer. Anonymous poster hash: 221af...e40
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #15 Skrevet 19. februar 2016 Vi ventet lenge før vi la inn W10 og angrer ikke, mye lettere å bruke og navigere. Mannen ordnet pcen min først for den er ny og har mindre ting som kunne bli borte/forsvinne om noe skulle gå gærnt. Han var på den en liten stund og gikk rett til sin og oppgraderte den å Anonymous poster hash: 2c290...10e
Kjerringa med agurken Skrevet 19. februar 2016 #16 Skrevet 19. februar 2016 Oppgrader Har jobbet med IT i mange år og Windows10 er bra såfremt du ikke har eldgamle programmer. De vil slutte etterhvert å supportere Windows 7 og det er greit å gjøre det mens det fremdeles er gratis. Det er mye sikrere enn både Win7&Win8, og du får oppdateringer fortløpende. Har du win8 burde du ikke engang tvile på valget! Ta backup av maskinen din og deretter oppgrader. Gamle grafikkort kan feile ved enkelte maskiner, men det er av sjeldenhetene. Jeg har oppgradert mange maskiner uten problemer, og har selv kjørt det siden tekstversjonen.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #17 Skrevet 19. februar 2016 Oppgrader Har jobbet med IT i mange år og Windows10 er bra såfremt du ikke har eldgamle programmer. De vil slutte etterhvert å supportere Windows 7 og det er greit å gjøre det mens det fremdeles er gratis. Det er mye sikrere enn både Win7&Win8, og du får oppdateringer fortløpende. Har du win8 burde du ikke engang tvile på valget! Ta backup av maskinen din og deretter oppgrader. Gamle grafikkort kan feile ved enkelte maskiner, men det er av sjeldenhetene. Jeg har oppgradert mange maskiner uten problemer, og har selv kjørt det siden tekstversjonen. Hva legger du i gamle grafikkort/maskiner? Min pc er 4 år gammel. Jeg er også veldig usikker på om jeg skal oppdatere, men tror jeg heller mot å gjøre det etter litt googling. Men aner faktisk ikke hvordan jeg tar back-up av maskina *flau* så har utsatt og utsatt det Jeg brenner jevnlig dvd'er med bilder, men ellers har jeg ikke sikret noe. Det er vel bare å kikke på youtube så finner man en instruksjonsvideo, men det er skumle greier Anonymous poster hash: bb3bd...359
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. februar 2016 #18 Skrevet 19. februar 2016 Windows 10 er raskere, mindre krevende for maskina og langt mer brukervennlig. Oppgrader. 8 er søppel.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #20 Skrevet 19. februar 2016 Jeg gjorde det, men oppdaget at alle bildene jeg hadde brukt masse tid på å ordne i forskjellige mapper lå hulter til bulter i en mappe. Så jeg angret og tok det tilbake til gamle versjonen. men det kommer hele tiden sånne plagsomme påminnelser...hvordan får man det til å slutte? Anonymous poster hash: faf8d...cc0
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #21 Skrevet 19. februar 2016 Oppgrader heller til Mac og Os X Anonymous poster hash: 957ba...934
Kjerringa med agurken Skrevet 19. februar 2016 #22 Skrevet 19. februar 2016 Oppgrader Har jobbet med IT i mange år og Windows10 er bra såfremt du ikke har eldgamle programmer. De vil slutte etterhvert å supportere Windows 7 og det er greit å gjøre det mens det fremdeles er gratis. Det er mye sikrere enn både Win7&Win8, og du får oppdateringer fortløpende. Har du win8 burde du ikke engang tvile på valget! Ta backup av maskinen din og deretter oppgrader. Gamle grafikkort kan feile ved enkelte maskiner, men det er av sjeldenhetene. Jeg har oppgradert mange maskiner uten problemer, og har selv kjørt det siden tekstversjonen. Hva legger du i gamle grafikkort/maskiner? Min pc er 4 år gammel. Jeg er også veldig usikker på om jeg skal oppdatere, men tror jeg heller mot å gjøre det etter litt googling. Men aner faktisk ikke hvordan jeg tar back-up av maskina *flau* så har utsatt og utsatt det Jeg brenner jevnlig dvd'er med bilder, men ellers har jeg ikke sikret noe. Det er vel bare å kikke på youtube så finner man en instruksjonsvideo, men det er skumle greier Anonymous poster hash: bb3bd...359 4 år går helt fint jeg oppgraderer mye eldre pc'er enn det. Enkelte nvidia grafikkort har hatt litt trøbbel med at bildet ikke blir helt riktig. Da kan man tilbakestille og forsøke på nytt igjen en gang til etter at man har oppdatert driverene. Brenne ut bildene er en fint ting å gjøre. Sjekk mine dokumenter, bilder, video og favoritter. De fleste eksterne harddisker har er medfølgende backup program som kan ta backup av det du velger ut. Jeg ville tatt ut det du ikke kan leve uten- det vil si bilder, dokumenter, favoritter og video tilfelle oppgraderingen går helt galt. Man bør uansett gjøre dette regelmessig tilfelle maskinen kræsjer eller man får virus.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #23 Skrevet 19. februar 2016 Jeg har gjort det og kan ikke si jeg merker særlig forskjell... Var et par ting jeg ikke fant de første par dagene, men det lærer man seg jo fort. Anonymous poster hash: 22684...690
Kjerringa med agurken Skrevet 19. februar 2016 #24 Skrevet 19. februar 2016 Oppgrader heller til Mac og Os X Anonymous poster hash: 957ba...934 Og det skulle være enklere? Har hun hatt pc'en i 4 år er win7 til win10 en minimal forskjell og enkel brukerterskel. Har både pro-Apple og con-Apple på jobb, og jammen meg skal du finne ut av mye selv. I tillegg vil du rive av deg håret hvis du skal noensinne skal bytte batteriet på den eller gjøre noen form for fysisk oppgradering.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #25 Skrevet 19. februar 2016 Dersom du har 8 eller 8.1 så ville jeg oppgradert. Dersom du har Windows 7 ville jeg ikke. De har lovet support til 2020 på Windows 7. Anonymous poster hash: 87dd2...3cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå