Gå til innhold

Dere alenemødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier du å ha sommerferien og andre ferier bare du og barna/barnet, eller reiser dere sammen med venner?

Da mannen min levde pleide vi nesten alltid å reise sammen med diverse vennepar med barn. De første par årene etter at han døde gjorde vi også det. Men nå blir vi sjeldnere invitert med, så nå blir det oftere og oftere til at det kun blir meg og barna. det er superkoselig det, altså, men jeg lurer av og til på om de hadde fortsatt å invitere oss hvis vi fortsatt var to....

Hva pleier dere å gjøre, og hva liker dere best?

Anonymous poster hash: 6b553...948
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er sammens med barnet hele tiden :) hverdagen er så hektisk, så deilig og tilbringe tid sammen i ferier

Skrevet

Tilbringes alene med barnet. Vært to ganger i syden med vennepar da.. Vært alene i 6 år. Men nå har jeg endelig møtt en mann med to barn.. Så i år blir vi fem i ferien. Skjønner hvordan du tenker. Er liksom pargreier å dra på ting. Man blir litt glemt som alenemamma

Anonymous poster hash: 71264...e4d

Skrevet

Jeg har vært alene med barna i 8 år nå, vi reiser vel i snitt 2 ganger i året. Har vært på ferie med en venninne og hennes sønn 1 gang. Så har vi vært på ferie med familien min en gang. Synes det er koselig å bare reise oss og.

Jeg har og møtt en mann nå, men tror ikke det blir noe ferie i år med han og barnet hans. For det er nok litt tidlig ennå. Og nå vil ikke min tenåring reise mer, men er bare 15 år, så ikke aktuelt å la henne være alene hjemme heller. Og merkelig nok, så tror jeg vi trenger litt pause fra reiser. Det er nok og fordi jeg ville reise mest mulig før tenåringen ikke ville bli med mer. Så ble veldig mye reising de siste årene.

Anonymous poster hash: 14e8b...f0a
Skrevet

Jeg har vært alene med barna i 8 år nå, vi reiser vel i snitt 2 ganger i året. Har vært på ferie med en venninne og hennes sønn 1 gang. Så har vi vært på ferie med familien min en gang. Synes det er koselig å bare reise oss og.

Jeg har og møtt en mann nå, men tror ikke det blir noe ferie i år med han og barnet hans. For det er nok litt tidlig ennå. Og nå vil ikke min tenåring reise mer, men er bare 15 år, så ikke aktuelt å la henne være alene hjemme heller. Og merkelig nok, så tror jeg vi trenger litt pause fra reiser. Det er nok og fordi jeg ville reise mest mulig før tenåringen ikke ville bli med mer. Så ble veldig mye reising de siste årene.

Anonymous poster hash: 14e8b...f0a

Lar du 15åringen bestemme at dere ikke skal reise på ferie? Seriøst?

Anonymous poster hash: 3248c...370

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...