Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Er på havregrøten om dagen, og er ute etter litt variasjon på toppingen. Hva er din favoritt? Mine er: -eplebiter, mandler og dulce de leche -lønnesirup og pærebiter Anonymous poster hash: 91e76...2da
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Akasiehonning Hakkede mandler Valnøtter Kanel Knasende müsli Anonymous poster hash: d41c3...b95
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Kruskakli og linfrø blandes i og strø kanel på toppen. Nam😋 Anonymous poster hash: 2f02a...de0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå