Gå til innhold

Sienna Belle

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin stemme, bare synd at hun skal etterape voksne måter å synge og opptre på.

Anonymous poster hash: 29319...5fa
Skrevet

Nydelig jente, men er det bare jeg som synes den sangen er totalt upassende å fremføre for en syvåring?😳

Anonymous poster hash: 8faf6...626

Skrevet

Nydelig jente, men er det bare jeg som synes den sangen er totalt upassende å fremføre for en syvåring?

Jeg reagerte mer på et skjørt så kort at det ser ut som en badedrakt med skjørt rundt. Når hun setter seg ned, sitter hun vel kun på trusa!

Anonymous poster hash: 720e7...b52

Skrevet

Fy søren, dere er jammen ikke helt gode! Finnes det ingenting som ikke kan kritiseres? Jeg blir kvalm av dere!

Nydelig stemme, skjønn jente, sjarmerende dansere og skjørtet og opptredenen var helt fint!

For noen negative, smålige og vemmelige mennesker dere er.

Anonymous poster hash: 9cab1...542

Skrevet

Flink liten dame, like gammel som min jente! :)

Anonymous poster hash: 3d8c1...abb
Skrevet

Fy søren, dere er jammen ikke helt gode! Finnes det ingenting som ikke kan kritiseres? Jeg blir kvalm av dere!

Nydelig stemme, skjønn jente, sjarmerende dansere og skjørtet og opptredenen var helt fint!

Er det umulig å la et barn opptre med litt mer barnevennlige klær? Jeg kjemper da vitterlig på barns side. Å kle dem i verdens korteste skjørt er en forbanna uting!

Anonymous poster hash: 720e7...b52

Skrevet

Jeg mener på ingen måte å kritisere jenta; hun er helt nydelig. Korte skjørt på småjenter har jeg heller ingen problemer med. Hun er uansett et barn, og ikke noe normale mennesker vil se på som et sexobjekt.

Men har du hørt teksten på sangen (som forøvrig er skrevet til 50 shades of gray-filmen)?

http://www.directlyrics.com/ellie-goulding-love-me-like-you-do-lyrics.html

Skrevet (endret)

Fin stemme   :) og så nydelig

Endret av Blair Waldorf
Skrevet

Sånne opptredener er for meg det samme som missekonkurranser for barn. Den naturlige barnestemmen og personens egenart er helt skjult i et voksent klangideal.

Anonymous poster hash: aec43...b73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...