Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Mannen skal reise bort i tre uker, å min reaksjon er jippiiiii! Endelig får jeg huset for meg selv, kan lage hva jeg vil til middag, se hva jeg vil på tv, sove heeele natta uten snorkinga hans, osv osv. Han er alltid hjemme, går aldri ut og har ingen fritidsaktiviteter annet enn pc og bøker. Så jeg føler meg helt i ekstase, endelig skal jeg få ha huset heeelt for meg selv Anonymous poster hash: 2cdfd...c6e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Har du ikke barn da? Men ja jeg skjønner hva du mener, deilig med egentid, når man er oppi hverabdre hele tiden Anonymous poster hash: b468d...db5
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Jeg har to barn ja, de er hos barnefar to av helgene mens stepappan deres er borte. Ja jeg føler meg litt stygg som føler det sånn, men jeg er desperat etter tid for meg selv. Vi går oppi hverandre hele tiden hver dag med mindre jeg drar ut av huset. Men ejg har aldri kåken for meg selv, har vært alene på kvelden 2 ganger på et halvt år! Så ja, jeg gleeeeeder meg! HI Anonymous poster hash: 2cdfd...c6e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Nei, det høres deilig ut! Jeg var alene med ungene et par døgn bare denne uka (sikkert to år siden sist!) og selv om det var slitsomt var det så herlig! Huset har ikke vært så ryddig på lenge, vi spiste god middag og koste oss, og jeg fikk ha både tven og senga helt for meg selv! Anonymous poster hash: c8420...d05
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Nei. Introvert som jeg er så liker jeg når mannen er borte. Ikke for lenge da, for han er en god mann som bidrar masse i heimen. Men noen dager nå og da er bare fint. På samme måte som jeg liker å reise fra mann og barn innimellom.
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 Høres fantastisk ut, og jeg misunner deg det!!! Jeg elsker både barn og samboer, og har absolutt ingenting å klage på nå det gjelder han, men herregud hvor deilig det er å få egentid en sjelden gang.... Anonymous poster hash: 991cc...9ae
Nebbdyret Skrevet 19. februar 2016 #7 Skrevet 19. februar 2016 (endret) Å kunne synke ned i sofaen når borna er i seng for kvelden. Og sjå AKKURAT det ein vil. Ryddig hus, god plass i senga, aleinetid. Lykke 😀 Etter nokre dagar vil eg sjølvsagt han skal kome heim. Men nokre dagar uten er deilig innimellom. Og når både mann og born er vekke ei natt, magisk! Men det har aldri skjedd etter sistemann kom i hus, gleden med å ha baby i hus 😉 Endret 19. februar 2016 av Nebbdyret
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #10 Skrevet 19. februar 2016 Høres deilig ut. Jeg lengter meg syk etter alenetid! Anonymous poster hash: 35e54...7cc
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #11 Skrevet 19. februar 2016 Ganske normalt å bli glad for egentid. Men så lang tid uten min kjære hadde vært lenge for meg. Jeg blir sendt på spa en helg i året av mannen. DET er mitt høydepunkt. 🙊 Spa, hotell, middag på sengen, film og godis. Anonymous poster hash: 2ba29...0e2
Luksusdyret Skrevet 19. februar 2016 #12 Skrevet 19. februar 2016 Du sier at mannen er hjemme hele tiden, men har du noen aktiviteter og hobbyer da? Går du ut og finner på noe? Man kan ikke kreve at kun partneren skal gjøre det.
Mamma mjaua Skrevet 19. februar 2016 #13 Skrevet 19. februar 2016 Samboeren min er hjemme hos sine foreldre denne helgen. De bor 6 timer unna. Ham er borte torsdag til søndag. Husker ikke sist jeg og sønnen min hadde huset for oss selv. Er faktisk utrolig deilig, også rekker vi å savne han, så blir godt når han kommer hjem. Men Gud så deilig å ha huset for selg selv
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #16 Skrevet 19. februar 2016 Vi jobber begge to, men da på dagtid. Jeg trener, så kommer meg jo ut sånn sett. Men jeg har aldri huset for meg selv, det er det jeg savner! Klart jeg kommer til å savne han, tre uker er lenge det. Men Den første uka kommer jeg ihvertfall til å nyte Etter det kommer nok savnet smygende, hehe! HI Anonymous poster hash: 2cdfd...c6e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #17 Skrevet 19. februar 2016 Skjønner deg godt 😊 Mannen skal bort to uker i slutten av mars og jeg har begynt å glede meg allerede. Har planer om å både tapetsere, male, ommøblere og kose meg glugg ihjel 🙈😂 Anonymous poster hash: e855b...ef5
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #18 Skrevet 19. februar 2016 Skjønner deg godt 😊 Mannen skal bort to uker i slutten av mars og jeg har begynt å glede meg allerede. Har planer om å både tapetsere, male, ommøblere og kose meg glugg ihjel 🙈😂 Anonymous poster hash: e855b...ef5 Og forresten...nåde dem som tenker det er synd på meg som er alene hjemme og tenker å komme på besøk 😜 Anonymous poster hash: e855b...ef5
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #19 Skrevet 19. februar 2016 Når man bor oppå en person Dag inn og dag ut er det utrolig deilig å være alene en periode, det er så himmelsk. Jeg er alene denne helgen, jeg syns det er utrolig deilig Anonymous poster hash: 226f8...ad9
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #20 Skrevet 20. februar 2016 Skjønner deg kjempegodt! Jeg og mannen er flinke til å gi hverandre alenetid, jeg og ungene drar på hytta, han tar med ungene til foreldrene sine eller jeg drar alene på hytta (luksus). Anonymous poster hash: 5b33f...806
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #21 Skrevet 29. februar 2016 Ja det ble med forventningene. Flyet ble avlyst å han kom hjem igjen og ble ikke å reise likevel. Så da ble jentefesten jeg planla på lørdag avlyst, og jeg måtte endre på hva jeg skulle kose meg å lage å spise, filmene jeg hadde tenkt å se ene og alene - ALT rett i dass! Nå føler jeg enda mer at jeg kveles, men han blir snurt om jeg sier jeg noen ganger trenger tid for meg selv. Så de siste dagene har jeg gått på soverommet for å se film for å få litt avstand, men tror dere jammen ikke han følger etter meg... Huff, vet ikke hva jeg skal gjøre, er på nippet til å bli sprø! HI Anonymous poster hash: 2cdfd...c6e
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 29. februar 2016 #22 Skrevet 29. februar 2016 Det er deilig! :-) Men pass på å ikke si det til dine oversosiale venner, som muligens synes synd på deg som er alene :-D Jeg hadde en slik venninne tidligere, og dersom hun visste at jeg var alene en helg, så hadde hun fort planer for oss! Det er IKKE nødvendig i min verden.
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #23 Skrevet 29. februar 2016 Alle trenger litt alenetid:) Er også litt godt å kjenne på savnet:) Kos deg:) Anonymous poster hash: 2fe05...87b
Anonym bruker Skrevet 29. februar 2016 #24 Skrevet 29. februar 2016 Nå må dere ikke gni det inn da 😂 Anonymous poster hash: 7b9cf...4b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå