Gå til innhold

Hege Storhaug og Listhaug


Anbefalte innlegg

Skrevet

La dei få styr på innvandrings politikken.



Anonymous poster hash: 4947b...02e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ute etter ein krangel, ser jeg?

Skrevet

Lite å finne på i dag?

 

Anonymous poster hash: 7a725...470

Skrevet

Det sier jo litt om spinnhakkande gal det mennesket er når noen spør om vår innvandrings - og integrerings(!)minister skal få styr på innvandringen og så antar automatisk alle at det er et nettroll som er ute etter en krangel...

 

Tenk om liknende ble sagt om andre i sentrale posisjoner. Se for deg at noen sier: "Skal sentralbanksjefen få orden på økonomien", og så ler alle rått, og tenker at personen kun er ute etter krangel.

Det hadde jo aldri gått.

 

Vi kan ikke ha et menneske som listhaug i den posisjonen. Jeg blir så sint og flau. Og redd på vegne av hele menneskeheten.

Et menneske som er stappfullt av hat kan ikke sitte i en slik posisjon.

 

Anonymous poster hash: 33a48...caa

Skrevet

Vel, man får den regjeringa man fortjener. Folk flest har stemt borgerlig så da må vi leve med det. Min personlige mening er at demokrati er oppskrytt. Hvorfor skal folk som ikke gidder å sette seg inn i politikk få være med å bestemme? Dessuten burde man ha noe kompetanse før man ble innsatt som minister.

 

Visste dere forresten at minister betyr den som vet minst, mens den som vet mest er magister..  

Skrevet

Det sier jo litt om spinnhakkande gal det mennesket er når noen spør om vår innvandrings - og integrerings(!)minister skal få styr på innvandringen og så antar automatisk alle at det er et nettroll som er ute etter en krangel...

 

Tenk om liknende ble sagt om andre i sentrale posisjoner. Se for deg at noen sier: "Skal sentralbanksjefen få orden på økonomien", og så ler alle rått, og tenker at personen kun er ute etter krangel.

Det hadde jo aldri gått.

 

Vi kan ikke ha et menneske som listhaug i den posisjonen. Jeg blir så sint og flau. Og redd på vegne av hele menneskeheten.

Et menneske som er stappfullt av hat kan ikke sitte i en slik posisjon.

 

Anonymous poster hash: 33a48...caa

Jeg oppfatter henne ikke som full av hat. Tvert imot synes jeg hun er den eneste som kommer med klare forslag til hvordan vi kan klare denne bølgen av folk som kommer hit. De som er uansvarlige er opposisjonen samt Krf og Venstre - som bare motarbeider Frp/Høyre.

 

Anonymous poster hash: 7e2a3...417

Skrevet

Vel, man får den regjeringa man fortjener. Folk flest har stemt borgerlig så da må vi leve med det. Min personlige mening er at demokrati er oppskrytt. Hvorfor skal folk som ikke gidder å sette seg inn i politikk få være med å bestemme? Dessuten burde man ha noe kompetanse før man ble innsatt som minister.

 

Visste dere forresten at minister betyr den som vet minst, mens den som vet mest er magister..  

 

jeg er helt enig med deg og det har vi sett ved alle foregående valg. At du helst vil ha rødgrønt betyr ikke at de er mer kompetente enn de som sitter idag. Under Stoltenberg 2 regjeringen byttet minstre poster og ble byttet ut støtt og stadig. Hvordan kan man si at Støre er kompetent til å være både helseminister og utenriksminister. 

 

Mange stemmer som de alltid har gjort og da ligger AP veldig godt an. 

 

Men demokrati er helt oppskrytt vi har de bittesmå partiene som legger sperrer for alt det være seg i blå regjering eller rødgrønn regjering. De små partiene som så vidt har klart å karre seg over sperregrensa har altfor mye makt. Bør ha sperregrense på mins 10%. 

 

Anonymous poster hash: 803b8...f54

Skrevet

 

Vel, man får den regjeringa man fortjener. Folk flest har stemt borgerlig så da må vi leve med det. Min personlige mening er at demokrati er oppskrytt. Hvorfor skal folk som ikke gidder å sette seg inn i politikk få være med å bestemme? Dessuten burde man ha noe kompetanse før man ble innsatt som minister.

 

Visste dere forresten at minister betyr den som vet minst, mens den som vet mest er magister..  

 

jeg er helt enig med deg og det har vi sett ved alle foregående valg. At du helst vil ha rødgrønt betyr ikke at de er mer kompetente enn de som sitter idag. Under Stoltenberg 2 regjeringen byttet minstre poster og ble byttet ut støtt og stadig. Hvordan kan man si at Støre er kompetent til å være både helseminister og utenriksminister. 

 

Mange stemmer som de alltid har gjort og da ligger AP veldig godt an. 

 

Men demokrati er helt oppskrytt vi har de bittesmå partiene som legger sperrer for alt det være seg i blå regjering eller rødgrønn regjering. De små partiene som så vidt har klart å karre seg over sperregrensa har altfor mye makt. Bør ha sperregrense på mins 10%. 

 

Anonymous poster hash: 803b8...f54

 

Kommentaren min var generell ang ministre, det er en svakhet med systemet. De som skal i regjering er de som er valgt, samme hva de kan eller ikke kan. Kosmo har vel hatt hauger med poster om jeg ikke husker feil. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...