Gå til innhold

Hvis dere ikke har kontakt med foreldre / søsken..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal de da få tilgang til dine barn?

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: c808e...53c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvsagt ikke. Jeg er ikke i den situasjonen selv, men det er vel en grunn til at man går så drastisk til verks og kutter noen helt ut.

Anonymous poster hash: 1a407...1e5

Skrevet

Nei, det får de ikke. Når jeg ikke vil utsette meg selv for et sykt menneske skal da virkelig ikke barna mine utsettes for det!

Skrevet

Er det jeg også mener.

Her er det sånn at de vi ikke har kontakt med gjør alt for å treffe barna på en annen måte.

Anonymous poster hash: c808e...53c

Skrevet

Jeg har ikke kontakt med min far og han får selvfølgelig heller ikke ha kontakt med mine barn. Jeg ønsker ikke at mine barn skal utsettes for hans oppførsel og levemåte, noe som var en del av grunnen til at jeg kuttet kontakten i det hele og store. 

Anonymous poster hash: 50c14...f28
Skrevet

Det kommer jo helt an på hva konflikten går ut på. Min samboer er ikke på talefot med sin far og stemor, og de har ikke sett hverandre på mange år. Jeg sørger for at besteforeldre og barnebarn får treffes likevel. Konflikten har ingen ting med barna og gjøre, men jeg har full forståelse for at min samboer har kuttet dem ut.

Anonymous poster hash: 429b4...bec

Skrevet

Absolutt ikke. Men de er heller ikke interessert..

Anonymous poster hash: 4ce18...da3

Skrevet

Jeg har ingen kontakt med min bror, han har en sønn på min sønns alder. gutta møtes hos besteforeldre innimellom. min bror, hans kone tar med nevøen min dit, og da inviterer moren min gutten min over. våre yngre barn har nesten ingen kontakt med søskenbarnet og foreldrene. Altså tante og onkel. 

Moren min sier at gutten spør etter gutten vår, vil at han skal komme. de er glad i hverandre. 

min bror og konen har lite alenetid med barnet mitt, men det hender. og da er jeg usikker. redd de skal behandle dårlig pga konflikt oss voksne imellom. Men ikke fått høre noe som ligner på det. men jeg ser helst at besteforeldre er der å "overvåker" de vet jeg ikke liker at han er alene med dem. men noen ganger har de tatt med gutta ut alene. det har gått bra.

og jeg elsker jo nevøen min og ville aldri gjort han noe, og broren min er jo veldig snill så ser ikke noen grunn til at han skal ønske å skade barnet mitt :) 

Anonymous poster hash: 5d34d...c7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...