Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Småsøsknene også på natten noen ganger i uka. 3 og 7 år. Legger dem, står opp med dem, gjør dem klare til bhg og skole. Er det også ok. Anonymous poster hash: d7a21...48e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Min 11 åring ville syntes det var stas å få gjøre det en sjelden gang, men vi har foreløpig sakt nei. Det hadde nok gått helt fint, men jeg ville ikke gjort det med en treåring i hus. Om det bare var 7 åringen og det var familie eller venner i nabohusene ville jeg godtatt det. Anonymous poster hash: d9ae6...ca1
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Det ville gått fint for min 11-åring, så lenge ikke noe uforutsett oppstod. Aldri i verden om han hadde fått lov. Må nok vente noen år. Anonymous poster hash: 49a13...392
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Undersøkelser viser vel at barn og tenåringer ikke våkner av brannalarmen, så nei aldri verden om mine hadde fått lov. Kjenner ei som gjør det da,jobber som sykepleier. Eldste hennes er 14 år og får nattesøvnen ødelagt av lillebroren minst 2-3 netter hver uke. Yngste er nemlig våken flere ganger hver natt enda og må da sove sammen med eldste som ikke får sin sammenhengende søvn før en ny skoledag. De klarer det jo, men jeg synes det er hårreisende å gi en 14-åring det ansvaret. Anonymous poster hash: c25ae...a69
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Undersøkelser viser vel at barn og tenåringer ikke våkner av brannalarmen, så nei aldri verden om mine hadde fått lov. Kjenner ei som gjør det da,jobber som sykepleier. Eldste hennes er 14 år og får nattesøvnen ødelagt av lillebroren minst 2-3 netter hver uke. Yngste er nemlig våken flere ganger hver natt enda og må da sove sammen med eldste som ikke får sin sammenhengende søvn før en ny skoledag. De klarer det jo, men jeg synes det er hårreisende å gi en 14-åring det ansvaret. Anonymous poster hash: c25ae...a69 Hvor gammel er den yngste? Anonymous poster hash: d7a21...48e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 Undersøkelser viser vel at barn og tenåringer ikke våkner av brannalarmen, så nei aldri verden om mine hadde fått lov. Kjenner ei som gjør det da,jobber som sykepleier. Eldste hennes er 14 år og får nattesøvnen ødelagt av lillebroren minst 2-3 netter hver uke. Yngste er nemlig våken flere ganger hver natt enda og må da sove sammen med eldste som ikke får sin sammenhengende søvn før en ny skoledag. De klarer det jo, men jeg synes det er hårreisende å gi en 14-åring det ansvaret. Anonymous poster hash: c25ae...a69 Hvor gammel er den yngste? Anonymous poster hash: d7a21...48e 5 år, så ikke bitteliten, men har alltid slitt med søvn. Anonymous poster hash: c25ae...a69
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #7 Skrevet 19. februar 2016 Synes ikke en 12-åring skal ha det ansvaret. Å passe på kvelden er ok, men ikke gjennom natta. Anonymous poster hash: d3fff...478
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå