Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Og det hater jeg å være! Har vondt i halsen, fryyyyser og har skikkelig verk i hele kroppen. Kvalm er jeg også Anonymous poster hash: b1948...396
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Glad jeg ikkje er i dine sko. Anonymous poster hash: 7e75f...104
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Gooood bedring😊 Anonymous poster hash: 5f81c...c24
Mostly Harmless Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Glad jeg ikkje er i dine sko. Anonymous poster hash: 7e75f...104 Haha, bra du kan muntre opp deg selv, da, i det minste. God bedring, HI!
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Da er vi to! Her har jeg kjent det litt på kroppen de siste dagene, men idag har det kommet for alvor. Nesa renner, jeg hoster, verker og synes synd på meg selv. Måtte selvsagt måle feber'n og, og den var på hele 37,4! Og det er hvertfall noe, for jeg ligger vanligvis på 36 Og har man feber er man syk! ...så da spiser jeg sjokolade med god samvittighet og ligger på sofaen med teppe på! Anonymous poster hash: 1294c...427
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 Hadde det forrige uke😩🤒 God bedring 💜 Anonymous poster hash: d0005...63e
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #7 Skrevet 19. februar 2016 Da er vi to! Her har jeg kjent det litt på kroppen de siste dagene, men idag har det kommet for alvor. Nesa renner, jeg hoster, verker og synes synd på meg selv. Måtte selvsagt måle feber'n og, og den var på hele 37,4! Og det er hvertfall noe, for jeg ligger vanligvis på 36 Og har man feber er man syk! ...så da spiser jeg sjokolade med god samvittighet og ligger på sofaen med teppe på! Anonymous poster hash: 1294c...427 37,4 er ikke feber, altså. Ikke mye annet enn en liten forkjølelse på deg. Anonymous poster hash: b70a9...230
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #8 Skrevet 19. februar 2016 Da er vi to! Her har jeg kjent det litt på kroppen de siste dagene, men idag har det kommet for alvor. Nesa renner, jeg hoster, verker og synes synd på meg selv. Måtte selvsagt måle feber'n og, og den var på hele 37,4! Og det er hvertfall noe, for jeg ligger vanligvis på 36 Og har man feber er man syk! ...så da spiser jeg sjokolade med god samvittighet og ligger på sofaen med teppe på! Anonymous poster hash: 1294c...427 37,4 er ikke feber, altså. Ikke mye annet enn en liten forkjølelse på deg. Anonymous poster hash: b70a9...230 Jeg var ironisk...... Anonymous poster hash: 1294c...427
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå