Gå til innhold

*Sutre, sutre* Har blitt syk :/


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det hater jeg å være! Har vondt i halsen, fryyyyser og har skikkelig verk i hele kroppen. Kvalm er jeg også :(

 

Anonymous poster hash: b1948...396

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glad jeg ikkje er i dine sko.



Anonymous poster hash: 7e75f...104
Skrevet

Gooood bedring😊

 

Anonymous poster hash: 5f81c...c24

Skrevet

 

Glad jeg ikkje er i dine sko.

 

Anonymous poster hash: 7e75f...104

Haha, bra du kan muntre opp deg selv, da, i det minste.

 

God bedring, HI!

Skrevet

Da er vi to! Her har jeg kjent det litt på kroppen de siste dagene, men idag har det kommet for alvor. Nesa renner, jeg hoster, verker og synes synd på meg selv. Måtte selvsagt måle feber'n og, og den var på hele 37,4! Og det er hvertfall noe, for jeg ligger vanligvis på 36 ;) Og har man feber er man syk!:) ...så da spiser jeg sjokolade med god samvittighet og ligger på sofaen med teppe på!

 

Anonymous poster hash: 1294c...427

Skrevet

Hadde det forrige uke😩🤒

God bedring 💜

 

Anonymous poster hash: d0005...63e

Skrevet

Da er vi to! Her har jeg kjent det litt på kroppen de siste dagene, men idag har det kommet for alvor. Nesa renner, jeg hoster, verker og synes synd på meg selv. Måtte selvsagt måle feber'n og, og den var på hele 37,4! Og det er hvertfall noe, for jeg ligger vanligvis på 36 ;) Og har man feber er man syk!:) ...så da spiser jeg sjokolade med god samvittighet og ligger på sofaen med teppe på!

 

Anonymous poster hash: 1294c...427

37,4 er ikke feber, altså. Ikke mye annet enn en liten forkjølelse på deg.

 

Anonymous poster hash: b70a9...230

Skrevet

 

Da er vi to! Her har jeg kjent det litt på kroppen de siste dagene, men idag har det kommet for alvor. Nesa renner, jeg hoster, verker og synes synd på meg selv. Måtte selvsagt måle feber'n og, og den var på hele 37,4! Og det er hvertfall noe, for jeg ligger vanligvis på 36 ;) Og har man feber er man syk!:) ...så da spiser jeg sjokolade med god samvittighet og ligger på sofaen med teppe på! Anonymous poster hash: 1294c...427

37,4 er ikke feber, altså. Ikke mye annet enn en liten forkjølelse på deg. Anonymous poster hash: b70a9...230

Jeg var ironisk......

 

Anonymous poster hash: 1294c...427

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...