Gå til innhold

Hvor mye kan nav presse meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vert 3 år på aap. Min tidligere arb giver sa meg opp, forde jeg ikke greier komme tilbake, jeg har utviklet kronisk migrene, og fibromyalgi.

Har migrene annengver tredjehver dag.

Bruker relpax 13-15 pr mnd, i tileggbtil paracet.

Og fibroen er økende smertefull, og hemmende.

Greier ikke noe slags jobb, blir dårlig av å tenke på det.

Uansett jobb kommer jeg til å møte opp, , og så gå hjem etter en stund pg migrene....

Det er d begrenset hvor mye de kan prøve meg ut...jeg duger jo ikke til noe....er arbeidsfør innimellom, en dag to mellom der, men de går med til Fysioterapi, egentrening, husarbeid +++

Kan deikke bare uføretrygde meg¿¿¿¿¿

Anonymous poster hash: b3d55...74b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tragisk...

Anonymous poster hash: 8185a...527

Skrevet

off... håper du blir god igjen, for det hørtes både vondt og trist ut..

Anonymous poster hash: 0c4ae...aa3
Skrevet

Har vert 3 år på aap. Min tidligere arb giver sa meg opp, forde jeg ikke greier komme tilbake, jeg har utviklet kronisk migrene, og fibromyalgi.

Har migrene annengver tredjehver dag.

Bruker relpax 13-15 pr mnd, i tileggbtil paracet.

Og fibroen er økende smertefull, og hemmende.

Greier ikke noe slags jobb, blir dårlig av å tenke på det.

Uansett jobb kommer jeg til å møte opp, , og så gå hjem etter en stund pg migrene....

Det er d begrenset hvor mye de kan prøve meg ut...jeg duger jo ikke til noe....er arbeidsfør innimellom, en dag to mellom der, men de går med til Fysioterapi, egentrening, husarbeid +++

Kan deikke bare uføretrygde meg¿¿¿¿¿

Anonymous poster hash: b3d55...74b

Anbefalerer deg å prøve kiropraktor. Det kan være at du har låsninger, som trigger migrene. Jeg har ihvertfall hatt stor nytte av det.

Nav vil presse på, fordi de ønsker å få folk tilbake i jobb. Hva med å avtale med Nav og legen din at du en periode har bare behandlinger og egentrening på aktivitetsplanen for en periode?

Anonymous poster hash: b0b82...f02

Skrevet

Vil anta at ditt lokale Nav kontor har avtale med en avklaringsbedrift hvor du skal prøves ut, regner også med at din lege har eg godt innblikk i din sak og hvordan du fungerer i hverdagen. Så først tar du samtalen med legen, lever gjerne en egeneeklering på egen helse, så arveidsutprøving noe som også tar hensyn til sin helse og snakk med din saksbehandler i Nav for å legge en plan, finne muligheter for deg. Alt dette kommer jo til å skje uansett, men du kan komme litt i forkant av det. Dokumenter egen helse, egene tiltak for å forbedre egen helse eks kiropraktoren, kosthold, søvnbalanse, yoga mm.

Du har min dypeste medfølelse for tapet av din helse, det kan ikke være lett å bli så redusert som du er! Jeg ønsker deg lykke til videre, håper du finner en måte å leve på som gjør at du lever og ikke bare eksisterer.

Anonymous poster hash: e78bc...50a

Skrevet

Tragisk...

Skjerp deg!

Anonymous poster hash: cb561...127

Skrevet

Tragisk...

Jeg er ikke hi, men; huff, ja, det er virkelig leit å være kronisk syk. Takk for medfølelsen. Hadde vært mye mindre tragisk her i livet om alle var friske :) 

Anonymous poster hash: 4b76e...715

Skrevet

Tragisk...

Hva er tragisk?

Anonymous poster hash: fd1a8...cc5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...