Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Har vert 3 år på aap. Min tidligere arb giver sa meg opp, forde jeg ikke greier komme tilbake, jeg har utviklet kronisk migrene, og fibromyalgi. Har migrene annengver tredjehver dag. Bruker relpax 13-15 pr mnd, i tileggbtil paracet. Og fibroen er økende smertefull, og hemmende. Greier ikke noe slags jobb, blir dårlig av å tenke på det. Uansett jobb kommer jeg til å møte opp, , og så gå hjem etter en stund pg migrene.... Det er d begrenset hvor mye de kan prøve meg ut...jeg duger jo ikke til noe....er arbeidsfør innimellom, en dag to mellom der, men de går med til Fysioterapi, egentrening, husarbeid +++ Kan deikke bare uføretrygde meg¿¿¿¿¿ Anonymous poster hash: b3d55...74b
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Tragisk... Anonymous poster hash: 8185a...527
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 off... håper du blir god igjen, for det hørtes både vondt og trist ut.. Anonymous poster hash: 0c4ae...aa3
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Har vert 3 år på aap. Min tidligere arb giver sa meg opp, forde jeg ikke greier komme tilbake, jeg har utviklet kronisk migrene, og fibromyalgi. Har migrene annengver tredjehver dag. Bruker relpax 13-15 pr mnd, i tileggbtil paracet. Og fibroen er økende smertefull, og hemmende. Greier ikke noe slags jobb, blir dårlig av å tenke på det. Uansett jobb kommer jeg til å møte opp, , og så gå hjem etter en stund pg migrene.... Det er d begrenset hvor mye de kan prøve meg ut...jeg duger jo ikke til noe....er arbeidsfør innimellom, en dag to mellom der, men de går med til Fysioterapi, egentrening, husarbeid +++ Kan deikke bare uføretrygde meg¿¿¿¿¿ Anonymous poster hash: b3d55...74b Anbefalerer deg å prøve kiropraktor. Det kan være at du har låsninger, som trigger migrene. Jeg har ihvertfall hatt stor nytte av det. Nav vil presse på, fordi de ønsker å få folk tilbake i jobb. Hva med å avtale med Nav og legen din at du en periode har bare behandlinger og egentrening på aktivitetsplanen for en periode? Anonymous poster hash: b0b82...f02
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Vil anta at ditt lokale Nav kontor har avtale med en avklaringsbedrift hvor du skal prøves ut, regner også med at din lege har eg godt innblikk i din sak og hvordan du fungerer i hverdagen. Så først tar du samtalen med legen, lever gjerne en egeneeklering på egen helse, så arveidsutprøving noe som også tar hensyn til sin helse og snakk med din saksbehandler i Nav for å legge en plan, finne muligheter for deg. Alt dette kommer jo til å skje uansett, men du kan komme litt i forkant av det. Dokumenter egen helse, egene tiltak for å forbedre egen helse eks kiropraktoren, kosthold, søvnbalanse, yoga mm. Du har min dypeste medfølelse for tapet av din helse, det kan ikke være lett å bli så redusert som du er! Jeg ønsker deg lykke til videre, håper du finner en måte å leve på som gjør at du lever og ikke bare eksisterer. Anonymous poster hash: e78bc...50a
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 Tragisk... Anonymous poster hash: 8185a...527 Skjerp deg! Anonymous poster hash: cb561...127
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #7 Skrevet 19. februar 2016 Tragisk... Anonymous poster hash: 8185a...527 Jeg er ikke hi, men; huff, ja, det er virkelig leit å være kronisk syk. Takk for medfølelsen. Hadde vært mye mindre tragisk her i livet om alle var friske Anonymous poster hash: 4b76e...715
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #8 Skrevet 19. februar 2016 Tragisk... Anonymous poster hash: 8185a...527 Hva er tragisk? Anonymous poster hash: fd1a8...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå