Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 for ca et år siden var jeg i utlandet og tok en slankeoperasjon. De tok en UL før operasjonen og fant en cyste på nyra som de sa ikke var farlig. Nå kjenner jeg noen ganger lette smerter/vondter der og lurer derfor litt på om de virkelig kunne se at det ikke var noe farlig bare ved hjelp av ultralyd? Har aldri tatt dette opp med lege her hjemme.. Anonymous poster hash: f62c7...fdb
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Pappa har en cyste på byen og den ble fulgt opp over tid for å se at den ikke vokste. Det gjorde den ikke,så nå trenger han ikke undersøke den mer. Det kan være uendelig mange årsaker til at du har vondt, så ta kontakt med legen din. Anonymous poster hash: ecc1c...803
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 Pappa har en cyste på byen og den ble fulgt opp over tid for å se at den ikke vokste. Det gjorde den ikke,så nå trenger han ikke undersøke den mer. Det kan være uendelig mange årsaker til at du har vondt, så ta kontakt med legen din. Anonymous poster hash: ecc1c...803 takk:) litt redd for å være "dramatisk" iom de sa den ikke var farlig der nede i riga hi Anonymous poster hash: f62c7...fdb
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Ta turen innom legen din, få tatt MRSA-prøver, og diskuter saken. Ta med eventuelle papirer du har fra undersøkelsen til legetimen. Anonymous poster hash: 21a38...7c4
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #5 Skrevet 20. februar 2016 Ta turen innom legen din, få tatt MRSA-prøver, og diskuter saken. Ta med eventuelle papirer du har fra undersøkelsen til legetimen. Anonymous poster hash: 21a38...7c4 takk for tips:) men hvorfor må jeg ta MRSA prøver? hi Anonymous poster hash: f62c7...fdb
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #6 Skrevet 20. februar 2016 Ta turen innom legen din, få tatt MRSA-prøver, og diskuter saken. Ta med eventuelle papirer du har fra undersøkelsen til legetimen. Anonymous poster hash: 21a38...7c4 takk for tips:) men hvorfor må jeg ta MRSA prøver? hi Anonymous poster hash: f62c7...fdb Hvis du skal henvises til videre undersøkelser på sykehuset må du MRSA-testes, hvis det er mindre enn ett år siden du ble operert. Alle som har vært i kontakt med helsevesenet i utlandet siste året bør screenes. http://www.finnmarkssykehuset.no/praksisnytt-finnmark/mrsa-screening-av-pasienter-etter-kontakt-med-helsevesen-i-utlandet-article84405-19335.html Anonymous poster hash: 21a38...7c4
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #7 Skrevet 20. februar 2016 Ta turen innom legen din, få tatt MRSA-prøver, og diskuter saken. Ta med eventuelle papirer du har fra undersøkelsen til legetimen. Anonymous poster hash: 21a38...7c4 takk for tips:) men hvorfor må jeg ta MRSA prøver? hi Anonymous poster hash: f62c7...fdb Hvis du skal henvises til videre undersøkelser på sykehuset må du MRSA-testes, hvis det er mindre enn ett år siden du ble operert. Alle som har vært i kontakt med helsevesenet i utlandet siste året bør screenes. http://www.finnmarkssykehuset.no/praksisnytt-finnmark/mrsa-screening-av-pasienter-etter-kontakt-med-helsevesen-i-utlandet-article84405-19335.html Anonymous poster hash: 21a38...7c4 det er vel rett over et år siden... går MRSA bort innen et år? Eller ville det brytt ut? *føler meg dum* hi Anonymous poster hash: f62c7...fdb
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2016 #8 Skrevet 20. februar 2016 åh, helledussan... leste nå om hvordan og hva de tester... nese, hals, rektum?? Tror jeg venter et par uker så er jeg sikra over 12 mnd!!!! hi Anonymous poster hash: f62c7...fdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå