Gå til innhold

Baby 7 mnd babbler ikke!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lager bare div lyder. Noen som har hatt/har baby som er treg på det området? Setter stor pris på svar..

Anonymous poster hash: b906a...59c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Begge mine jenter har vært nærmest stumme til de var rundt 6 mnd, da kom lydene. Rundt 9 mnd kom bablingen. Eldste er nå fire år og helt normal og oppegående. Prater som en foss og er i følge helsesøster selvstendig og intelligent. Yngste er 10 mnd og sier mam og pap og ei.

Anonymous poster hash: e093c...7a8

Skrevet

min bablet fra 3-4 månders alder,men er jo så forskjellig, så er ikke noe unormalt at en på 7mnd ikke babler

Skrevet

Takk for svar! Da han var rundt 3 mnd var det mye pluddring i en periode,men så gikk det mer over til lyder som eehh,hee,jaaah osv.. Tenker mest på den typiske bablingen som eks: dadada,mamama,bababa osv..

På sider på nettet står det at de skal ha startet med babling når de er rund 6-7 mnd,derfor ble jeg litt bekymra.

Anonymous poster hash: b906a...59c

Skrevet

Min eldste var taus frem til 8/9 måneder bortsett fra gledeshyl.

Da begynte hun å si hei, hadet, mam og pap.

Dette var det eneste hun sa frem til hun var to år og da kom ordene på løpende bånd og hun laget setninger. Hun pratet da veldig bra.

Helsestasjon var aldri bekymret for utviklingen og nå er hun mye lengre fremme både språklig og på tester de gjør. (Er nå tre)

Hun løser puslespill som de på fem klarer etc.

Barn er individuelle.

Anonymous poster hash: f046e...536

Skrevet

Mangler B12 vitamin

Anonymous poster hash: 0ec9f...769

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...