Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Har pakket utkledningsklær, men han sier han ikke kommer til å ta de med. Han har siden han har hørt om at det skal være karneval sagt han ikke vil være med. Jeg kan jo ikke akkurat tvinge ham? Han er flink og grei på alle områder, men akkurat dette nekter ham. Er det greit å bare la det være? Han sier han kan være med på det som skjer uten utkledningsklær. Det er på skolen i morgen... Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: f3a14...2d9
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Har pakket utkledningsklær, men han sier han ikke kommer til å ta de med. Han har siden han har hørt om at det skal være karneval sagt han ikke vil være med. Jeg kan jo ikke akkurat tvinge ham? Han er flink og grei på alle områder, men akkurat dette nekter ham. Er det greit å bare la det være? Han sier han kan være med på det som skjer uten utkledningsklær. Det er på skolen i morgen... Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: f3a14...2d9 Har han gitt deg noen grunn for ikke å kle seg ut? Hvis gan uansett ikke vil kan du ikke tvinge ham, men jeg ville kanskje sendt lærer en Mail om det?.... Anonymous poster hash: cc45f...885
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 Hva med å ta på en fotballdrakt og være fotballspiller? Anonymous poster hash: 5fde5...71e
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #4 Skrevet 18. februar 2016 Har pakket utkledningsklær, men han sier han ikke kommer til å ta de med. Han har siden han har hørt om at det skal være karneval sagt han ikke vil være med. Jeg kan jo ikke akkurat tvinge ham? Han er flink og grei på alle områder, men akkurat dette nekter ham. Er det greit å bare la det være? Han sier han kan være med på det som skjer uten utkledningsklær. Det er på skolen i morgen... Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: f3a14...2d9 Har han gitt deg noen grunn for ikke å kle seg ut? Hvis gan uansett ikke vil kan du ikke tvinge ham, men jeg ville kanskje sendt lærer en Mail om det?.... Anonymous poster hash: cc45f...885 Han sier han ikke liker å kle seg ut... Altså han slipper ikke mattetimen selv om han ikke liker det, men karneval skal liksom være gøy.. Derfor vil jeg ikke tvinge ham (dette er DIB, så følte for å presisere det;)) Skal sende en mld i morgen tidlig. Anonymous poster hash: f3a14...2d9
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #5 Skrevet 18. februar 2016 Har pakket utkledningsklær, men han sier han ikke kommer til å ta de med. Han har siden han har hørt om at det skal være karneval sagt han ikke vil være med. Jeg kan jo ikke akkurat tvinge ham? Han er flink og grei på alle områder, men akkurat dette nekter ham. Er det greit å bare la det være? Han sier han kan være med på det som skjer uten utkledningsklær. Det er på skolen i morgen... Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: f3a14...2d9 Hadde ikke laget noe nummer ut av det. Ville nok i etterkant forsøkt å finne litt ut av hvorfor, men noen hater rett og slett å kle seg ut - ser på det som teit fjas. Anonymous poster hash: 0e1b2...cf2
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #6 Skrevet 18. februar 2016 Hva med å ta på en fotballdrakt og være fotballspiller? Anonymous poster hash: 5fde5...71e Er tema de må forholde seg til... De skal ha eventyr. Har prøvd alle mulige forslag, ingenting er godt nok. Ellers hadde forslaget ditt vært genialt da han elsker å spille fotball og har fått ny messidrakt til jul Anonymous poster hash: f3a14...2d9
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #7 Skrevet 18. februar 2016 Har pakket utkledningsklær, men han sier han ikke kommer til å ta de med. Han har siden han har hørt om at det skal være karneval sagt han ikke vil være med. Jeg kan jo ikke akkurat tvinge ham? Han er flink og grei på alle områder, men akkurat dette nekter ham. Er det greit å bare la det være? Han sier han kan være med på det som skjer uten utkledningsklær. Det er på skolen i morgen... Hva hadde dere gjort? Anonymous poster hash: f3a14...2d9 Hadde ikke laget noe nummer ut av det. Ville nok i etterkant forsøkt å finne litt ut av hvorfor, men noen hater rett og slett å kle seg ut - ser på det som teit fjas. Anonymous poster hash: 0e1b2...cf2 Han likte det i bhg. Hjemme har de mye utkledningsklær, men det er årevis siden han har kledd seg ut hjemme og. Tror han bare syns det er teit ja! Anonymous poster hash: f3a14...2d9
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #8 Skrevet 18. februar 2016 Hva med å ta på en fotballdrakt og være fotballspiller? Anonymous poster hash: 5fde5...71e Er tema de må forholde seg til... De skal ha eventyr. Har prøvd alle mulige forslag, ingenting er godt nok. Ellers hadde forslaget ditt vært genialt da han elsker å spille fotball og har fått ny messidrakt til jul Anonymous poster hash: f3a14...2d9 Men er ikke Messi en eventyrlig god fotballspiller da? ;-) Jeg ville sagt at han ikke trengte å bruke kostymet hvis han ikke ville,men at han måtte ta det med, så han hadde mulighet til å ombestemme seg. Hvis han er den eneste som velger å ikke kle seg ut kan det hende han angrer når han kommer på skolen. Anonymous poster hash: fb4bc...0ec
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #9 Skrevet 18. februar 2016 Eventyr eller et spesielt eventyr? Kanskje noen her har gode forslag til ting feks kun en farge på klærne som kan være noe fra eventyr osv? Rutet skjorte og bukse = Askeladden ? Anonymous poster hash: 5fde5...71e
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #10 Skrevet 18. februar 2016 En av mine er også sånn. Ingen vits i å mase og presse. Det er ikke utkledningsplikt! Anonymous poster hash: c754a...495
Superdolly Skrevet 18. februar 2016 #11 Skrevet 18. februar 2016 Jeg synes ikke du skal tvinge ham til å kle seg ut. Men jeg er enig med anonym som sier at du bør tvinge ham til å ta med kostymet i en pose, slik at han har muligheten til å ombestemme seg. Jeg kjenner ham ikke, men jeg vet at mine barn ville syntes det var veldig leit å være den eneste som ikke var utkledd på en slik dag. Har han kostyme med, har han sjansen til å skifte hvis han vil det.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #12 Skrevet 18. februar 2016 Hva med å ta på en fotballdrakt og være fotballspiller? Anonymous poster hash: 5fde5...71e Er tema de må forholde seg til... De skal ha eventyr. Har prøvd alle mulige forslag, ingenting er godt nok. Ellers hadde forslaget ditt vært genialt da han elsker å spille fotball og har fått ny messidrakt til jul Anonymous poster hash: f3a14...2d9 Men er ikke Messi en eventyrlig god fotballspiller da? ;-) Jeg ville sagt at han ikke trengte å bruke kostymet hvis han ikke ville,men at han måtte ta det med, så han hadde mulighet til å ombestemme seg. Hvis han er den eneste som velger å ikke kle seg ut kan det hende han angrer når han kommer på skolen. Anonymous poster hash: fb4bc...0ec Haha! Godt poeng;) Anonymous poster hash: f3a14...2d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå