Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Det lukter ekstremt ille fra parketten. Vi skjønner at isolasjonen må byttes fra undersiden og sprayes med desinfeksjon , men får man bort lukt fra gulvet da? Eller må det byttes også? Anonymous poster hash: 44a27...76c
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Altså bjelker sprayes, ikke isolasjonen. Den blir ny Anonymous poster hash: 44a27...76c
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 UFF .For noe drit. Anonymous poster hash: 80e9b...b29
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #4 Skrevet 18. februar 2016 UFF .For noe drit. Anonymous poster hash: 80e9b...b29 Ja. Guffent, men vi må bare løse det på best mulig. Bare undres på om gulvet må byttes, eller om det holder å ta det fra undersuden. Anonymous poster hash: 44a27...76c
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #5 Skrevet 18. februar 2016 Tror det er best om dere snakker med et erfarent firme som driver med skadedyrsanering. Jeg mener jeg har hørt at rotter i vegger osv. kan lukte i et år og mer - men det er når de dør i veggene. Jeg bodde et sted hvor det enten var en død rotte i veggen eller et rottebol, det luktet ille. Jeg flyttet inn.... snudde omtrent i døren og flyttet ut I den forbindelse var jeg i kontakt med et firma som hadde masse kunnskaper om dette, husker dessverre ikke hva de het. Anonymous poster hash: 75230...897
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #6 Skrevet 18. februar 2016 Lukta forsvinner, når dyrene forsvinner, og kadaverene forsvinner. Det er skam ekkelt, men det går over. Første og største utfordringen er å bli kvitt rottene. Det er ingen enkel sak. Så må dere få det ti lå ikke kunne skje igjen. Anonymous poster hash: a695d...a61
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #7 Skrevet 18. februar 2016 Lukta forsvinner, når dyrene forsvinner, og kadaverene forsvinner. Det er skam ekkelt, men det går over. Første og største utfordringen er å bli kvitt rottene. Det er ingen enkel sak. Så må dere få det ti lå ikke kunne skje igjen. Anonymous poster hash: a695d...a61 Det er ikke kadaver, men bol. Skikkelig pisselukt /amoniakk. Tror ikke den lukta går over Anonymous poster hash: 44a27...76c
Anonym bruker Skrevet 19. februar 2016 #8 Skrevet 19. februar 2016 Lukta forsvinner, når dyrene forsvinner, og kadaverene forsvinner. Det er skam ekkelt, men det går over. Første og største utfordringen er å bli kvitt rottene. Det er ingen enkel sak. Så må dere få det ti lå ikke kunne skje igjen. Anonymous poster hash: a695d...a61 Det er ikke kadaver, men bol. Skikkelig pisselukt /amoniakk. Tror ikke den lukta går over Anonymous poster hash: 44a27...76c Skadedyrfirmaet bør også hjelpe dere til å finne ut hvor de har kommet seg inn, og tette igjen der. da bør det gå greit så de ikke få kommet tilbake og nygget bol på nytt. Anonymous poster hash: 353a3...cdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå