Gå til innhold

Jeg er sengeliggende i dag, mannen lagde middag til seg selv.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner ble litt irritert nå... Jeg er syk i dag, ikke orket stort. Vi stod opp samtidig og han begynte å lage frokost til seg selv. Greit nok, var ikke så sulten. Disket opp 2 kokte egg som jeg spiste litt senere. Etter det har jeg ikke orket gjøre stort og gikk å la meg nedpå i stad. Sovnet en times tid og når jeg våkner har han laget middag, til seg selv.

Han spurte ikke om han skulle lage til meg... Bestemte meg derfor for å gå legge meg igjen. Ligger nå i senga og irriterer meg sist uke da jeg lagde et gourmet måltid bare til han.

Vanligvis lager vi middag sammen, eller om den ene ikke er kommet hjem osv. Lager vi slik at maten er ferdig til den andre kommer.

Anonymous poster hash: ca835...e27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha

Type!

Hvor finner dere disse ubrukelige mannfolka? Blir helt sjokkert jeg. Og veldig glad for at jeg faktisk har funnet meg en MANN!!

Anonymous poster hash: bf53f...810

Skrevet

Hahaha

Type!

Hvor finner dere disse ubrukelige mannfolka? Blir helt sjokkert jeg. Og veldig glad for at jeg faktisk har funnet meg en MANN!!

Bare synd denne mannen din har funnet seg et så usympatisk kvinnemenneske av en kone😝

Anonymous poster hash: 4915c...bc0

Skrevet

Kjenner ble litt irritert nå... Jeg er syk i dag, ikke orket stort. Vi stod opp samtidig og han begynte å lage frokost til seg selv. Greit nok, var ikke så sulten. Disket opp 2 kokte egg som jeg spiste litt senere. Etter det har jeg ikke orket gjøre stort og gikk å la meg nedpå i stad. Sovnet en times tid og når jeg våkner har han laget middag, til seg selv.

Han spurte ikke om han skulle lage til meg... Bestemte meg derfor for å gå legge meg igjen. Ligger nå i senga og irriterer meg sist uke da jeg lagde et gourmet måltid bare til han.

Vanligvis lager vi middag sammen, eller om den ene ikke er kommet hjem osv. Lager vi slik at maten er ferdig til den andre kommer.

Tankelaust, men om du seier det til han hugsar han det nok til neste gang.  Dei i min familie som har vore sjuke i det siste har ikkje villa hatt middag, og det kan være han  trudde at du ikkje hadde matlyst.

Skrevet

Jeg sjønner heller ikke at det går ann å være sammen med slike egoister.

Jeg tenker run forrest ruuuun..

Har dere ikke barn, så kom deg vekk.

Har dere barn bør dere virkelig snakke sammen.

Blir lei meg på dine vegne.

Anonymous poster hash: 13102...808

Skrevet

Gå ut å kjøp deg det beste han vet, så lager du en porsjon til deg selv og koser deg :)

Neida, men for en fjott! Jeg hadde blitt lei meg :(

Anonymous poster hash: 29428...04f

Skrevet

Høhø siden du nå ligger i senga og irriterer deg over dette, så er du vel ikke sååå syk?

Skrevet

Du er syk og sikkert litt øm av den grunn, for hvorfor ellers skulle du ligge og irritere deg og være et stakkars offer?

Si det til han!! Herrefred, at noe ekteskap går dunken er ikke rart, om så små detaljer blir til irritasjon. Det kan være tusen grunner til at han ikke tenker på at du vil ha middag. Det må jo være mye lettere å si til han "å, kan du lage noe middag til meg også, jeg er så slapp?" Enn å ligge og irritere seg og skrive frust her inne.

*riste på hodet*

Anonymous poster hash: cdaaa...788

Skrevet

Tankelaust, men om du seier det til han hugsar han det nok til neste gang. Dei i min familie som har vore sjuke i det siste har ikkje villa hatt middag, og det kan være han trudde at du ikkje hadde matlyst.

Du har sikkert en forklaring på alt det ufine mannen din gjør?

Jeg er syk og mannen kom hjem fra jobb og SPURTE om og hva jeg ville ha og kjøpte kos og snadder i tillegg.

Det er skikkelig mannfolk det 😍❤

Anonymous poster hash: 4602a...d23

Skrevet (endret)

Tankelaust, men om du seier det til han hugsar han det nok til neste gang. Dei i min familie som har vore sjuke i det siste har ikkje villa hatt middag, og det kan være han trudde at du ikkje hadde matlyst.

Du har sikkert en forklaring på alt det ufine mannen din gjør?

Jeg er syk og mannen kom hjem fra jobb og SPURTE om og hva jeg ville ha og kjøpte kos og snadder i tillegg.

Det er skikkelig mannfolk det ❤

Anonymous poster hash: 4602a...d23

Eg seier i frå til mannen om det er noko eg ikkje likar, og han seier i frå til meg.  Dette hadde han nok fått høyre, særleg neste gang han sjølv vart sjuk, men ein slik episode er i seg sjølv verkeleg ikkje grunn til å gå frå mannen, slik nokon over her skrik opp om. 

Endret av soleia
Skrevet

Hahaha

Type!

Bare synd denne mannen din har funnet seg et så usympatisk kvinnemenneske av en kone😝

Anonymous poster hash: 4915c...bc0

Det er vel ikke usympatisk å være fornøyd med mannen sin og le litt av de som gidder å være sammen med noen som ikke gjør noe hjemme når det trengs. Gjør det selv jeg.

Anonymous poster hash: 1c957...efe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...