Gå til innhold

Nedpress?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så press mot blæra i dag, kjennes ut som jeg må skikkelig tisse med en gang jeg er i bevegelse. Tror ikke det er UVI, ingen tegn på det, og jeg tisser når jeg går på do. Det bare er så rart press mot blæra. Magen føles også litt stram/annerledes ut. Men når jeg leser om nedpress ser det ut for at alle kjenner det som om hodet er på tur ut, slik kjenner ikke jeg det.. 

Synes også baby har gitt mindre liv fra seg i går og i dag, jeg kjenner jo bevegelser men mye mindre enn hvordan det bruker å være. 

Noen som har opplevd lignende? Var det tegn på nærstående fødsel? 

Anonymous poster hash: f3123...86f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kynnere? Det er jo veldig vanlig med press på blæren når du er gravid!

Skrevet

Tror ikke jeg har kynnere. 

Ja det er jo det, men dette er ulikt fra hvordan det har vært frem til nå. Så lurte på om det kunne være nedpress, og kanskje en fødsel som nærmer seg..  :huh:

Skrevet

Tror ikke jeg har kynnere.

Ja det er jo det, men dette er ulikt fra hvordan det har vært frem til nå. Så lurte på om det kunne være nedpress, og kanskje en fødsel som nærmer seg.. :huh:

Det kan det godt være, ikke lett for oss å vite 😃 Men du kan ha nedpress i mange uker før det skjer noe.

Skrevet

Jeg har hatt nedpress og tisset "hele tiden" i mange uker... Er nå 2 dager på overtid ✌🏻️😐

Anonymous poster hash: f9abc...09d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...