Gå til innhold

Hvor lenge tar babyen det den trenger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid uke 13. Kaster opp 10+ daglig. Når begynner det å gå ut over barnet? Legene sier den får det den trenger av meg?

Anonymous poster hash: abaa4...c82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du skal høre mer på jordmor enn folk her inne. Hva vil du evt gjøre? Plutselig begynne å spise mer og ikke kaste opp?

Anonymous poster hash: ab4e1...549

Skrevet

Baby får det den trenger.

Anonymous poster hash: 83462...e92

Skrevet

Det går fint. Jeg har vært normalvektig i utgangspunktet, og endt opp med å gå ned i vekt i alle svangerskapene. På det mest intense raste jeg ned åtte kg på ti dager. Legen sa beroliget meg og sa det var verre å gå for mye opp. Har fem friske, fine barn :)

Anonymous poster hash: 6405d...961

Skrevet

Var redd for det samme da jeg måtte legges inn for intravenøs næring i uke 12 (hadde endt opp med en vekt på 44 kg og er 168 cm), men ul viste en frisk og fin baby som hadde vokst akkurat det den skulle. Så selv om det begynte å bli fare for meg, var det ingen fare for babyen sa legene til meg :) Men er du bekymret er det jo bare å ta en telefon til jordmor/lege :)

Skrevet

Takk for svar. Blir bare litt bekymret siden alt jeg spiser og drikker kommer rett opp de siste døgnene. 10 min etter en liten slurk med vann , er det oppe igjen. Kjenner det strammer rundt livmor når jeg spyr så mye... Lurer egentlig på hvordan mini har det. Jeg drikker jo ingenting? Skal snakke med sykehus imorgen.. Har gått ned 11 kg siden jul 😳 Hi

Anonymous poster hash: abaa4...c82

Skrevet

Det viktigste er drikke. Er du for dehydrert bør du få næring intravenøst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...