Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #1 Skrevet 18. februar 2016 Barnet mitt er invitert i barneselskap. Det er to som feirer sammen. Men det ene barnet går på en annen skole, og barnet mitt kjenner ikke dette barnet. Så lurer på om vi skal gi gave eller ikke, til det barnet? Anonymous poster hash: 938b0...48c
SuperFries Skrevet 18. februar 2016 #2 Skrevet 18. februar 2016 Selvsagt skal dere det. Ville vært merkelig å kun ha med gave til den ene.
Anonym bruker Skrevet 18. februar 2016 #3 Skrevet 18. februar 2016 Spør de som inviterer. Da datteren min hadde bursdagsfest sammen med en venninne gjorde vi det slik at de inviterte alle jentene i klassen (som kom med gave til begge to) og i tillegg kunne hver av bursdagsbarna invitere et par venninner de hadde utenom skolen. Disse hadde bare gave med til den de var invitert av. Men vi hadde snakket om det og avtalt det slik før invitasjonene ble sent ut. Kanskje har disse også snakket om det seg imellom så ta kontakt og hør hva de tenker om saken. Anonymous poster hash: e9e27...660
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå